לרגל ט”ו בשבט – עץ לכל מילואימניק בכפר סבא

גן מערך המילואים בכפר סבא נערך במעמד ראש העיר יהודה בן חמו והמשנה לראש העיר אורן כהן

לרגל ט”ו בשבט, נחנכה בכפר-סבא חורשה חדשה, “גן מערך המילואים”, אשר מוקירה את אנשי המילואים בישראל. האירוע התקיים במעמד ראש העיר כפר סבא, יהודה בן חמו, קצין מילואים ראשי, תא”ל שוקי בן ענת, והמשנה לראש העיר, אורן כהן (ליכוד). 
 

אין זה המהלך הראשון שהעיר כפר סבא יוזמת לטובת חיילי המילואים תושבי העיר. באוקטובר האחרון אישרה מועצת העיר את יוזמתו של המשנה לראש העיר אורן כהן למתן סל הטבות ייחודי לתושבים המשרתים במילואים.  
 

ראש העיר יהודה בן חמו מציין: “אנו הכפר סבאים גאים להיות הראשונים להעלות על נס את פועלם של תושבי עירנו המשרתים הפעילים במערך המילואים. אני רואה בתרומתם של המילואימניקים למדינה ערך ראשון במעלה. ועל כן, חשוב לנו לחלוק כבוד והוקרה להם וגם לבני משפחותיהם, הרעיות והילדים, הנושאים אף הם בנטל האחריות והמחויבות.” 
 

אורן כהן, המשנה לראש העיר: ” אני רואה בנטיעת גן מערך המילואים ביטוי של הוקרה והרבה אהבה לחיילי המילואים באשר הם וחיילי המילואים תושבי כפר סבא בפרט. בכפר-סבא יקבלו אנשי המילואים גם סל הטבות שיפורסם בקרוב באתר העירוני, כפי שאישרה מועצת העיר, ביוזמתי.” 
 

לנאומו המצולם של המשנה לראש העיר אורן כהן לחצו כאן
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת שלמה בוזגלו מחדרה

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת חן לביא מאריאל

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת יורם ביטון מקרית שמונה