ליכוד1 מתכוונים להתמודד על הנהגת צעירי הליכוד

מתחת לפני השטח מתקיימת בליכוד התמודדות על הנהגת צעירי הליכוד, בעקבות כך התכנסה ביום חמישי האחרון, ה- 12.11.2009, קבוצת ליכוד 1 המורכבת רובה ככולה מצעירי ליכוד אשר אינם מתפרנסים מפוליטיקה ומתפקידי כבוד וסרק והחליטה כי הגיעה העת להגביר את הפעילות של הקבוצה בתנועה ולהחזיר את יוקרת צעירי הליכוד. יוקרה זו תוחזר באמצעים אופרטיביים ותכלול התמודדות על תפקידים שונים המוקצים לצעירים בתנועה ובאמצעות פעילויות אחרות.
הקבוצה החליטה כי תפעל לבלום את הפיכת צעירי הליכוד לקבוצה של פעילים מטעם ומי שהצטרפו רק כדי לקדם את עצמם וכן תפעל לקדם איכות ונאמנות בתנועה.
לכן, בשלב הראשון תעמיד הקבוצה מועמד מטעמה לראשות צעירי הליכוד, שמו של המועמד יפורסם זמן קצר.

במשך שנים צעירי הליכוד הובילו את הקו האידיאולוגי של התנועה, הצעירים היוו את ליבת הפעילות של התנועה בהפגנות נגד הסכמי “שלום” מסוכנים בפעילות תמיכה בהתיישבות היהודית ובפעילות סטודנטיאלית למטרת הכלל. במהלכים אלו, לאורך שנים רבות, החל מנוער הליכוד בשנות ה-90 ועד להתנתקות בשנת 2005 התבלטו אנשי ליכוד 1 כמובילי הקו בקרב צעירי הליכוד על שמירת ערכי ההדר והמולדת וכן ערך המצוינות האישית על פני קרייריזם פוליטי נטול אידאולוגיה ונטול דוגמא אישית.

בסערת המאבקים האידאולוגיים בליכוד, ובעיקר כנגד תוכנית הגירוש של שרון, לא זכורים לנו רבים ממי שמתיימרים כיום להתברג בהנהגת צעירי הליכוד, כמי שפעלו ונאבקו כנגד התוכנית ובעד הקו האידאולוגי של התנועה.
אנו חוששים שבמצב הקיים, במידה ובליכוד שוב יתקיימו מאבקים על דרכה של התנועה, יהפכו המועמדים הקיימים לחותמת גומי במקום להוביל קו עצמאי של נאמנות ונכונות לשלם מחיר פוליטי.

החל משנת 2003 הערך האידיאולוגי של צעירי הליכוד החל להישחק, הגוף שהיה תפארת התנועה הפך להיות גוף מכביד על התנועה הן מבחינה אידיאולוגית והן מבחינה ציבורית, כאשר בגוף זה בחשו ופעלו דמויות רבות שכאשר הן עזבו את התנועה לתנועת העסקנים קדימה איש לא היה מופתע.

אך מי שחשב שהתנועה התנקתה כתוצאה מהנהירה ההמונית לקדימה התבדה. כמו העכברים האוהבים לטוש ספינות טובעות ולעבור לספינות אחרות וחוזר חלילה כך גם חדרו שוב לתנועה פעילים למען עצמם, צעירים אשר בעבר הקרוב השתלם להם לקבל מימון מקדימה ומסיעות אחרות במסעי בחירות אשר היה בהם כל דבר למעט טוהר והדר. צעירים אלו כבשו שלא בזכות עמדות כאלו ואחרות בתנועה ללא שום דמוקרטיה ו/או ערכי מנהל תקין.
צעירים אלו מתיימרים כעת לייצג את ערכי הליכוד, אך ברור כי המועדון שלהם הוא סגור למקורבי הקליקה בלבד ואילו אלו שמאמינים בתנועה ושנשארו גם בזמנים קשים נדחקים לפינה בשל התחזקות של “הפוליטיקה” מן הסוג הנחות שהשתלטה על צעירי הליכוד.

אנו נפעל לסיים את ההשתלטות על עמדות המפתח בצעירי הליכוד של מי שבשבילם הליכוד זה מקפצה לקריירה אישית, אנו נפעל להחזיר את צעירי הליכוד לידיים נאמנות של ליכודניקים שורשיים שהוכיחו את פועלם במשך שנים רבות ושאינם מתפרנסים מן הפוליטיקה, כאלה שהתנועה תרוויח ותיבנה מהם ולא הם ממנה.

משה איפרגן
אלון מגן
מוטי דטלקרמר
יוני גולדבלט
משה שיטרית
ליאור חיימוביץ
יוסי קליין
איתי חיים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הפריבלגים מתחילים ברייכמן

צעירי הליכוד מכשירים דור הבא של יועצים פרלמנטרים

כנס מוצלח לצעירות הליכוד