ליכודניק מציג : פורום דתיים לאומיים קלאסיים (דלק בליכוד)

במגוון הקבוצות והפורומים הפועלים בתוך הליכוד שימו לב לפורום הזה שבבחירות הבאות יהפוך לאחד הדומיננטיים ביותר בתנועה

 

 

הליכוד היא תנועה מגוונת המכילה בתוכה קבוצות ממגזרים שונים בחברה הישראלית והדבר בולט בעיקר מאז בחירות 2009, אז הפכה למפלגת שלטון שלאחר האיחוד עם ישראל ביתנו תישאר ככל הנראה ככזאת. לפיכך, ניתן למצוא בה קבוצות שונות של ריכוזי מתפקדים. אין תימה כי קבוצות משמאל כמו “הליכודניקים החדשים”, “הרשימה האזרחית” ואחרים התפקדו על מנת לאזן את התפקדויות קבוצות ימין כמו קבוצת פייגלין. ואולם, לאחרונה התגבשה ומתגבשת קבוצה אותנטית של תומכי ליכוד דתיים לאומיים קלאסיים אשר מרכיביה נולדו אל תוך התנועה. פורום דתיים לאומים קלאסיים או בראשי תיבות דל”ק, היא קבוצה של ליכודניקים המרכיבים גרעינים תורניים במקומות שונים בארץ. כך ניתן למצוא 500 משפחות מהגרעינים התורניים בלוד ואליהם ניתן לצרף את המשפחות שעושים גם כן ציונות ללא מרכאות בערים מעורבות כמו יפו ועכו ובערים אחרות כמו קריית שמונה. יחד איתם ישנן ליכודניקים חדשים בני הגוש הצעיר של מגורשי גוש קטיף אשר מתרכזים בעיקר ביישוב יד בנימין. רבים מאלו כבר החלו בהתפקדות ובשלב הזה אין להם 16 חודשי ותק אבל הותק יגיע בבחירות הבאות ואיתו הכוח והעוצמה.

 

צריך לזכור שמדובר בהתפקדות מרוכזת אשר מושרשת אידיאולוגית ומאורגנת היטב עם אנשים בעלי שורשים ליכודניקיים, הווה אומר, דתיים אך גם לאומיים וליברליים ובקיצור ציונים קלאסיים שעשויים להוות אלטרנטיבה לקבוצות המאורגנות מימין. את הפורום מוביל ליאור ברדוגו, ליכודניק בן ליכודניקים מלוד אשר הפך לאחד מראשי הסניף עת נבחר ברוב סוחף לועידת הליכוד בעירו. יחד עימו, אחד מעמודי התווך של הקבוצה הוא משה אוחנה.

 

ליכודניק יוכל לרשום לעצמו שהוא הראשון שחשף את עוצמתם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

צוקית – הצוק של מטה יהודה

סמיר הפתיע עם 2,000 מתפקדים

פוקדים בלי הפסקה