כ”ץ:הכרזה על מדינה פלסטינית תפיל את המשטר בירדן

ישראל כץ התייחס הבוקר   להצטרפות אבו מאזן לציר הרשע, אחמדניגאד,נסראללה והנייה, במהלך ביקור שערך בבית משפחת פוגל בהתנחלות איתמר. לדבריו, “אם הפלסטינים יכריזו חד-צדדית על הקמת מדינה פלסטינית, זה ישחרר מכל ההסכמים אליהם אנחנו מחויבים”.

עוד אמר השר כץ בבית משפחת פוגל שאיבדה לפני כחודשיים חמישה מבניה בפיגוע רצחני, כי “ישראל תצטרך לנקוט צעד חד-צדדי ולהחיל את הריבונות הישראלית על היישובים היהודיים ביהודה ושומרון”.

כץ התייחס גם להסכם שנחתם השבוע בין הפלגים הפלסטיניים חמאס ופתח. בנושא זה סבור השר כץ כי “הסכם פתח-חמאס מכניס לאזור נוכחות אירנית ועלול להפיל את המשטרה הירדני וזאת אנחנו לא רוצים. בנוסף, חמאס ומנהיגיו היחידים בעולם שגינו את הפעולה לחיסול בן לאדן ולכן איננו צריכים להיות בקשר עם גוף שהם שותפים אליו”.

 

בנוסף הודיע השר כץ כי בכוונתו לפעול לסלילת כביש מבית משפחת פוגל לבין מרכז החינוך של הישיבה הגבוהה באיתמר. נכון להיום מובילה למרכז דרך עפר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

מס-פקדון הוא מס אווילי.

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?