כן, לראש ממשלה מגיע יותר

השמאל רוצה מהפך והעליהום לא נפסק. יוני שאלתיאל קורא לתקשורת ומחנה השמאל לנצור את האש. אחרי הכל, ראש ממשלה אינו צריך לחיות כעני


 


מסע הרדיפה הבלתי פוסק של התקשורת כנגד משפחת נתניהו, ביחד עם תעמולת ה”אנטי ביבי” של מפלגות השמאל, יכולה רק לחזק את מחנה הימין, נראה שהם מפחדים.


אם תשאלו סתם עובר אורח אם הוא מסכים עם נהנתנות של מנהיגים בישראל, ככל הנראה תשובתו תהיה חד משמעית, והוא לא ירצה לראות את מנהיגיו חוגגים, במיוחד כאשר שליש מהעם מוגדרים כעניים. אך במבט שני, ההשתלחות חסרת הרסן והתרת דמו של ראש הממשלה חצתה כבר את כל הגבולות. על פי הכותרות, בית ראש הממשלה מתוקצב ע”י האזרחים.


בחישוב מהיר ניתן לגלות שמדובר בכמה עשרות אגורות לכל אזרח. מכאן ולהגיד שראש הממשלה חי על חשבוננו? זה לא קצת מוגזם? בנוסף, כל איש ציבור שמגיע לתפקיד של ראש ממשלה בישראל (ובכל מקום אחר בעולם), ראוי לקבל מעמד של ראש ממשלה ביחד עם תפקיד זה, ושיסופקו לו התנאים האופטימליים כדי שיוכל לעבוד בראש נקי ובלי טרדות. אגב, אני בטוח ששום ראש ממשלה שיבוא אחריו לא מתכוון לחיות כקדוש מעונה ולהסתפק בפת במלח ומים ממשורה.


ראש הממשלה מקבל משכורת של 44,000 שקל ברוטו בחודש. לאחר בדיקה קצרה ניתן לראות שכמעט כל מנכ”ל בנק מקבל שכר גבוה יותר. העבודה סביב השעון והאחריות העצומה שמונחת על כתפיו מצדיקות שכר גבוה יותר, מה גם שאת שכרם של מנכ”לי הבנקים אנו מממנים, אומנם לא במיסים אלא בעמלות שהתרגלנו לקבל בהכנעה. וסתם לידע כללי, ראש הממשלה שידוע כנואם מהמעלה הראשונה יוכל לקחת לאחר שיסיים את תפקידו שכר גבוה על הרצאות. נאום שלו יעלה לכל הפחות 60,000 דולר (!). כך שהטענה שהוא ראש ממשלה שרק “מבזבז” את כספי הציבור מעט מגוחכת.


פרשת הבקבוקים שהתפוצצה בקול רעש גדול מסתכמת בכ4,000 ש”ח שאותם גברת נתניהו כבר שילמה מכיסה הפרטי. כל ההתעסקות בעניין האלכוהול אולי נועדה ליצור רושם שראש הממשלה משתכר כל היום ומתפנק לו בעוד הציבור נאנק מעול המחיה. אך כמו שלא ידוע שביבי מסתובב ללא טלפון סלולרי, כך גם לא ידוע שביבי מעולם לא השתכר. (כך לפי הספר “נתניהו- הדרך אל הכוח”).


בסופו של דבר, אולי מנסים למכור לנו אשליות על היום שאחרי הבחירות. שכבר לא יהיו עניים יותר, שנקפוץ לרבת עמון ונשב על חומוס ונרגילה אצל השכנים הנחמדים שלנו, שהביקורת על מדיניות החוץ שלנו תיעלם כלא הייתה. אשרי המאמין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הרצוג טעית !

לא גל אדום אלא דגל אדום. 

כאשר הטרור ניצח את המותג האמריקאי