כינוס הליכוד בכרמיאל

בגין וקרא הגיעו לעיר הצפונית

   

 

בצל נסיעת ראש הממשלה לוושינגטון קיימו השר בני בגין וסגן השר איוב קרא כנס מיוחד בבית הליכוד בכרמיאל, בו הביעו את הדרישות המקדמיות של הסמנים הימניים של המפלגה. “מרבד השטיחים האדומים לא ירפד את הניסיון האיראני להשתלט על ישראל באמצעות גורמי הטרור הפלסטיניים”, אמר סגן השר קרא והסיף, ” אנו דורשים לקבל תשובות לשאלות; מי מייצג את עזה בשיחות, האם ברי השיח הם בעלי הסמכות לחתימת הסכם שלום ודרישה להכרה בישראל כבירת העם היהודי”

 

 

בכנס מיוחד בהשתתפות חברי הליכוד בצפון, שנערך בדקות האחרונות בכרמיאל השתתפו סגן השר איוב קרא והשר בני בגין, תוך שהם מביעים את מה שיהווה בחודשים הקרובים עיקרי המצע של הסמנים הימניים בסיעת הליכוד, בצל שיחות ראש הממשלה נתניהו עם הפלשתינים.

 

“צריך לעמוד על האינטרסים של המדינה היהודית בשיחות הללו”, אמר סגן השר איוב קרא והוסיף, “לא פרס נובל ולא שטיח אדום הם אלו שיהוו את המדד לתוצאות השיחות הללו, אלא מניעת ההשתלטות האיראנית העוינת, שעשתה ותעשה הכול על מנת לשלוח את רשתות הארס שלה בישראל באמצעות ארגוני הטרור בעזה וביהודה הזוכים לעזרתה”.

 

לדברי קרא, הוא וחבריו בהליכוד דורשים מראש הממשלה לעמוד עם תחילת המו”מ על שלושה נקודות מרכזיות. “מי מייצג את עזה בשיחות השלום, האם ההנהגה הפלסטינית מוסמכת לחתום על סיום הסכסוך והאם הפלסטינים ‘יואילו’ בטובם להכיר בישראל כמדינת העם היהודי”.

 

השר בני בגין התייחס להקפאת הבנייה ואמר, “כפי שנקבע מסתיימת ההשעייה הזמנית. לא צריך להכריז שום דבר באופן מיוחד אלא תתחדש הבנייה כפי שנהגו כל ממשלות ישראל מאז ומעולם” אמר השר בני בגין והוסיף, “יכולתנו לעמוד באתגרים שלפנינו היא באחדות סביב הנקודה היסודית של הרעיון הציוני”.

 




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

מוזמנים לסוכץ

צעירים? מוזמנים להרמת כוסית של מטה הסברה צעירה בחמישי הקרוב

שמרו את התאריך : 24 בנובמבר