ישראל כ״ץ: ישראל תשקול את עצירת הלחימה בתמורה לעסקת חטופים

הראיון של שר הביטחון, כץ, בערוץ 12, התרכז בהתייחסות לפרסום התמונות של שני החטופים שהפיץ לאחרונה על ידי ארגון הטרור חמאס. פרסום זה עורר מחדש את הדיון סביב סוגיית החטופים בציבור הישראלי וביחס למצבם. כץ הדגיש כי שחרורם של החטופים הוא בעדיפות ראשונה של הממשלה, בשאיפה להביא סוף למשבר ולהחזירם בביטחה ובשלום.

כמו כן, הוא העלה את האספקט האנושי בעיכוב המגעים בקשר למשפחות החטופים, המקשה עליהן את ההמתנה ומגבירה את החרדה והדאגה שלהן. ביקורי גורמי החוץ שמתבצעים כחלק ממאמצי ההסברה מהווים הערכה למצבן המורכב של המשפחות שבמקרים רבים מתלווים לביקורים של גורמי חוץ על מנת להגביר את המודעות העולמית לסוגייה.

עוד במהלך הראיון, שר החוץ העביר מסר לחמאס בנוגע לתנאים שבהם תהיה אפשרות להגיע לעסקה עם ישראל והדגיש כי ממשלת ישראל תשקול את עצירת המלחמה הכניסה לרפיח בתמורה לעסקה שתחזיר את החטופים.

עם זאת, הבהיר כי כל פעולה ועסקה תיתבצע בהתחשבות מלאה במטרות האסטרטגיות של מדינת ישראל, הכוללות שמירה על הביטחון הלאומי ושימור הישגי הלחימה שחיילנו הקריבו עבורם את חייהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

האיש שהולך להביא לסולחה הגדולה בין טראמפ לביבי

ההיסטוריה של המשחק הכפול של ג׳ו ביידן נגד ישראל

אוסטין מגמגם בשידור: צפו בסנאטור שהצליח להביך את שר ההגנה על רקע עצירת הסיוע לישראל