יריב לוין ביקר בערד ויקים בעיר שלוחה של משרד המשפטים

אתמול (יום שלישי) שר המשפטים יריב לוין ביקר בערד ונפגש עם ראש העיר יאיר מעיין על רקע ישיבת מועצה הסוערת בעיר שיצאה משליטה וגררה תקרית אלימות, במסגרתה חברת מועצה מסיעת ישראל ביתנו, השליכה חפץ על חבר מועצה חיים ברוידא מאגודת ישראל.

בהמשך לביקורו יריב לוין  אמר: “הגעתי היום לביקור בעיר ערד כדי להביע את שאת הנפש והזעזוע מהאירוע האלים הקשה שהיה כאן בישיבת מועצת העיר. אני חושב שזה ביטוי נוסף למסוכנות של ההסתה הפרועה שמשתוללת ללא אכיפה מתאימה התנהלות שהיא ההפך מדמוקרטיה ההפך ממה שמצופה מנבחר ציבור ואני חושב שהיא ראויה לגינוי וגם ליד קשה כלפי כל מי שנוהג באלימות”.

עוד בירך שר המשפטים את יאיר מעיין, ראש העיר. ״אני בטוח שאתה תצעיד את העיר למקום שהיא צריכה להיות בו, חייב לומר שהתרשמתי עמוקות מהחזון מהנחישות מהתנופה שיש בעיר״. עוד במסגרת הפגישה בה שוחחו הבכירים סוכם כי משרד המשפטים תחת יריב לוין ינגיש לתושבי ערד סיוע משפטי ויקים שלוחה של משרד המשפטים בעיר.

יאיר מעיין הודה לשר לוין על הבעת התמיכה ואמר ״אכן אנחנו עוברים פה תקופה ארוכה של הסתה שנאה שהובילה לאלימות של חברת מועצה באמצע דיון מועצה דמוקרטי. העיר ערד היא מעוז הדמוקרטיה בדרום ודווקא בה יש אנשים חשוכים שעוסקים בהסתה ובאלימות. אנחנו לא נוותר על זה אנחנו נשמור פה על הדמוקרטיה ועל שלטון החוק״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

קלמן אל תסמוך על רונן בר !

אל המעיין! העיר ערד עוברת מהפכה תחת ראש העיר יאיר מעיין

כיצד תשפיע רפורמת “לא עוצרים בנמל” על היבוא לישראל?