“טיבי הוא טרוריסט בתחפושת”

ח”כ דני דנון ממשיך בביקורת הקטלנית כלפי הח”כים הערביים

בעקבות דברי השבח של טיבי כלפי הטרור בעזה, פנה סגן יו”ר הכנסת, ח”כ דני דנון, ליועץ המשפטי לממשלה בכדי לפעול להרחקתו של ח”כ טיבי מהכנסת ה-18: “טיבי חצה כל קו אדום אפשרי, במדינה אחרת הוא כבר היה יושב מאחורי סורג ובריח עד סוף ימיו. מיליון אזרחי ישראל חיים תחת אש של טרוריסטים קיצוניים ברצועת עזה וטיבי בוחר לשבח את פעולות המחבלים- כל הקווים האדומים נחצו”, אמר.

 
טיבי פרסם ביום שבת, בדף הפייסבוק שלו, בעיצומה של המתקפה על יישובי הדרום את האמירה הבאה: قوية يا غزة..صامدة يا غزة.. אשר אומרת “עזה את חזקה, עזה את עומדת איתן!”: “אסור לנו לשתוק יותר לתא הטרור שמתפתח בכנסת ישראל. על השב”כ לבדוק את כל פעולותיו של טיבי, ועליו להיות מורחק מכל מידע מסווג בכנסת בשלב הראשון, ולאחר מכן להיות מודח על רקע תמיכה במאבק מזויין נגד מדינת ישראל”, אמר דנון והדגיש: “דבריו של טיבי מקבלים תהודה רחבה בעולם הערבי ומעודדים את הטרור בעזה להמשיך ולשגר טילים על יישובי הדרום”.
דנון ציין בפנייתו, שלאחרונה ישנה הסלמה בפעולותיהם של חברי הכנסת הערביים בכלל ושל טיבי בפרט: “שיבוח שהידים, מפגש עם מחבלים, ועידה בקטאר נגד המדינה ועכשיו עידוד המאבק מרצועת עזה נגד מדינת ישראל- טיבי עבר את גבולות החסינות שלו כח”כ ועליו להישפט ולהיכנס לכלא”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

יום הולדת לאבי דיכטר

הדרך למשילות עוברת דרך ניקוי אורוות בכנסת

דודי אמסלם – אופוזיציונר מצטיין!