ח”כ גילה גמליאל (ליכוד) וח”כ יריב לוין (ליכוד) סיירו ביום חמישי בקרית שמונה. השניים נפגשו עם ראש העיר מר ניסים מלכה.

סגנית השר לענייני צעירים נשים וסטודנטים ח”כ גילה גמליאל (ליכוד) וח”כ יריב לוין (ליכוד) סיירו ביום חמישי בקרית שמונה. השניים נפגשו עם ראש העיר מר ניסים מלכה. בשיחה שנערכה עימו הם הציגו את משנתם והבטיחו לסייע לעיר בתחומי החקיקה, הצעירים, הנשים וסטודנטים. בהמשך הסיור נערך מפגש של חברי הליכוד עם פעילי התנועה בעיר בהשתתפות יו”ר סניף הליכוד בעיר מר רמי רחמים, ראש עירית קריית שמונה מר ניסים מלכה וראש מועצה מקומית מטולה איציק בוקר.

סגנית השר גילה גמליאל קראה לפעול למען מניעת ההגירה השלילית של צעירי קריית שמונה והסביבה למרכז הארץ. “ההגירה השלילית נובעת בעיקר בשל בעיית תעסוקה. יש לפעול למען צעירי קריית שמונה ולסייע להם ולהן על ידי מתן הקלות בשכר הלימוד, הטבות שכר הדירה והטבות בתחום הוצאות הטיפול בילדים”. בנוסף החליטה סגנית השר לטפל באופן אישי בבעיית מעונות היום בקרית שמונה.

ח”כ יריב לוין הדגיש את החשיבות בכך שנציגי הליכוד בממשלה ובכנסת יפעלו עפ”י עקרונות הליכוד, הן בתחום המדיני והן בתחום החברתי – כלכלי. ח”כ לוין הודיע כי הוא מתייצב לצד העיר קריית שמונה במאבקה להרחבת תחום השיפוט שלה ובמאבק לפתרון בעיית הגישה החופשית לנהר הירדן. בתום המפגש בסניף סיכמו המשתתפים עם ח”כ לוין את דרכי הפעולה בתחומי אלה והובטח כי ישמר קשר רציף בין ראשי הסניף והפעילים בסניף לבין סגנית השר גמליאל וח”כ לוין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

צו מניעה נגד קיש

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור