הרווח כולו לרמת גן

הרווח של סניף רמת גן יחד עם הבולדוזר השר ישראל כץ ונאמנת ארץ ישראל סגנית השר חוטובלי

 

כבכל שנה סניף הליכוד ברמת-גן התכנס להרמת הכוסית המסורתית ערב ראש השנה החדשה.  באולם גדוש ב-400 חברי סניף ועוד כמה עשרות אורחים שבאו לכבד את הסניף של רמת גן.   את הערב הוביל והנהיג משה רווח, מ”מ ראש העיר רמת גן ויו”ר סיעת הליכוד בר”ג יחד עם  שמוליק לרמן יו”ר מועצת העיר ויו”ר סניף הליכוד ר”ג.  שמוליק הוא בנו של יוסף לרמן ז”ל אשר היה באלטלנה והיה מהמייסדים ויו”ר סניף הליכוד המיתולוגי של רמת גן.

 

האורחים המרכזיים היו שר התחבורה והתשתיות הלאומיות ומחזיק תיק המודיעין ישראל כ”ץ וסגנית שר החוץ ציפי חוטובלי. האירוע נפתח בסרטון ברכת ראש הממשלה נתניהו שבירך את הסניף ולאחריו ברכה מצולמת נוספת של יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין.

 

לפני הנאומים של משה רווח, שמואל לרמן,  אביבית מאור נימרודי סגנית ראש העיר רמת גן בתו של יצחק נימרודי ז”ל מוותיקי התנועה, הוצגה מצגת על העשייה של הליכוד בעיר ושיתוף הפעולה המלא עם משרדי הממשלה לטובת שרותי האזרח ופיתוח התשתיות ברמת- גן.

 

סגנית שר החוץ שיתפה את הנוכחים בעבודתה במשרד החוץ והמאבק בארגונים שפועלים לפגוע במוניטין של מדינת ישראל. בנוסף לכך חוטובלי הביאה לשינוי בתכנית הביקורים הרשמיים של האורחים הרשמיים שמגיעים לביקור בישראל כשקודם כל הם עוברים סיור בירושלים.  עדות קטנה : שבוע שעבר בזמן שביקרתי במנהרות הכותל במקביל לקבוצה שבה אני הייתי במנהרות הכותל הייתה משלחת דיפלומטים מסין שבאו לחוות את המורשת העתיקה שלנו.

 

השר ישראל כ”ץ התקבל אצל מאות חברי הסניף במחיאות ידיים ממושכות אשר חיזקו את ידו ועשייתו הברוכה למען פיתוחה של המדינה.  כפי שמשה רווח אמר: “על העשייה של השר ישראל כ”ץ לא צריך לספר. רואים בעיניים וחשים בכל מקום ופינה בארצנו”.  את דבריו חילק לשניים : בכובעו במשרד התחבורה ובכובע של מחזיק תיק המודיעין.

 

השר כץ פירט את הרפורמות הרבות שעשה במשרד ושיתף שלראשונה התמנתה מנכ”לית למשרד התחבורה, שהוא גאה לקדם נשים ועוד נשים שהן אימהות.  המשימה הבאה של המשרד זאת הרפורמה ביבואני הרכב בישראל. בכובעו כמחזיק תיק המודיעין שיתף באתגרים ובהתמודדות מול אותם גורמים חיצוניים שמנסים לאיים עלינו בתוכנו.  ושעד כמה פיתוח המדינה חיונית על מנת להבטיח את עתידה של המדינה.

 

בשביל השר כ”ץ הגעה לרמת גן היית שמחה כפולה מאחר שבבוקר שלישי טס למעבר טאבה ששונה שמו למעבר מנחם בגין.  בטקס היו גם בני משפחת בגין.  בנוסף לכך זאת כבר שנה חמישית ברציפות שישראל כ”ץ מגיע לסניף לדבר ולברך את חברי הסניף.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

צו מניעה נגד קיש

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור