הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את עו”ד אריאל בולשטיין

מתוך חוברת ליכודניק לראש השנה

 

במהלך 3 מערכות בחירות רצופות התנהל קרב איתנים בין הליכוד לליברמן על קולות ישראלים דוברי הרוסית. התוצאה ידועה: הליכוד הגיע להישג שיא וזכה בלא פחות מ-6 מנדטים מדוברי הרוסית, ובכך נמנעה הקמת ממשלת שמאל בתמיכת ליברמן. מי שחתום על ההישג הזה הוא עו”ד אריאל בולשטיין, שגויס על ידי ראש הממשלה לשמש כיועצו המיוחד לענייני עולי ברית המועצות לשעבר ועמד בראש “המטה הרוסי”.

עו”ד בולשטיין, חבר ליכוד ופעיל מרכזי משנת 1993, הוא “הקול הרוסי” של הליכוד, ולכן לא עובר יום שלא תמצאו אותו באולפני הטלוויזיה והרדיו (בכל השפות – בעברית, ברוסית ובאנגלית) מקדם סדר יום של המחנה הלאומי, נלחם על עמדות הליכוד ומסביר את ישראל לקהלים עצומים בארץ ובעולם. הרקע המשפטי וההבנה במארג הכוחות הבינלאומי הופכים אותו לדובר מושלם, שמגן על מדיניות הליכוד ומפריך את טענות השמאל. מחקרי דעת הקהל ב”רחוב הרוסי” הוכיחו שהוא הדמות האהודה ביותר בקרב ציבור זה.

קשרים בינלאומיים שטיפח ברחבי העולם מסייעים בהסברה ישראלית בשגרה ובעתות משבר. בשנת 2014 עו”ד בולשטיין הקים מיזם הסברתי “הפנים של ישראל”, שהיה במשך שנים זרוע ההסברה היעילה של מדינת ישראל. בניגוד לעמדה ששלטה אז במיינסטרים הישראלי ובהסברה, אריאל דרש להוביל קו בלתי מתנצל ולהסביר לכל גורם בינלאומי שזכותם של היהודים על ארץ ישראל על כל חבליה מבוססת על דין וצדק. דרש – וקיים.

כבעל טור וכותב מוביל בעיתון “ישראל היום” ומרואיין קבוע בערוץ 20,  אריאל מאמין שהמאבק על דעת הקהל מתקיים בזירה התקשורתית, ואסור לימין להפקיר את הזירה הזו לתועמלני השמאל. כז’בוטינסקאי אמיתי הוא משוכנע שזכותו של העם היהודי על כל ארץ ישראל אינה ניתנת לערעור, ופועל להחלת הריבונות הישראלית על כל היישובים היהודיים ביהודה ושומרון ועל בקעת הירדן. מורשת ז’בוטינסקי היא נר לרגליו, ולכן עו”ד בולשטיין מכהן בהנהלת מכון ז’בוטינסקי ובמועצה הציבורית להנצחתו שליד משרד רה”מ.

במעט הזמן הפנוי אריאל מתנדב בארגון “השומר החדש” בשמירה לילית על חוות יהודיות בצפון, בדרום וביו”ש מפני התנכלות, פשיעה וטרור חקלאי. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

סיעת הליכוד בהסתדרות הכספומט של רועי שרעבי ?

החזון על פי דור חרל”פ

תל אביב הצפון מנצח את הדרום בהצבעה למח”ל