המרכז לא יבחר את חברי הכנסת של הליכוד

אתמול נערכה עוד ישיבה של ועדת החוקה של הליכוד וההחלטות משמעותיות למתמודדים בפריימריז ולתנועה עצמה 

 

 

 

 

ועדת החוקה היא הגוף שמכין את ההצעות לשינויי חוקה ומה שנידון אתמול אמש היה שינוי שיטת הבחירות מגוף בוחר של למעלה ממאה אלף מתפקדים לגוף בוחר מצומצם של עד שמונת אלפים בוחרים.

צודקים בטענתם דודו אמסלם וחברים נוספים שהעיכוב לא היה מטעמם אך בפועל זה לא ישנה. ברגע שתוגש עתירה כנגד שינוי השיטה הרי שסביר להניח שהיא תתקבל משום שהעתירה יותר חזקה מכל טיעון אחר.

אתמול נשמעו טענותיהם של המתנגדים לשינוי ואלו המצדדים בשינוי. כאשר אתה מסנן את הרעשים והצעקות ללא ספק הדוברים הכי רציניים היו דודו אמסלם ואריק ברמי.

צודק אריק ברמי אשר טען כי שיטת הבחירות של מתפקדים היא לעשירים בלבד, הליכוד כמפלגה עממית שהצמיחה מנהיגים מהשטח לא יכולה להמשיך בשיטה שהורסת כל מועמד שמנסה להתמודד.

ולאותם מתפקדים חדשים שבאו לליכוד זה מכבר ומתברר להם שיש גןף מחוקק למפלגה, וכן הוא הריבון להחליט על שיטות הצבעה, מדוע שתקתם כאשר כנסת ישראל שינתה את אחוז ההצבעה, הרי זה אותו דבר?

יוצאים לבחירות. מי ייתן והליכוד יציג את המועמדים הטובים ביותר. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

אין פרבילגים בליכוד , רועי שרעבי מורחק סופית.

צעד גדול לשקיפות בליכוד

הוגשה העתירה להתנגדות להחלטה לפצל את ימי ההצבעה