הטיפול במערכת החינוך- תציל את מדינת ישראל מן הכאוס הכללי אליו נקלעה.

יוזמה משותפת של העומדים בראש פורום מדברים מהשטח של תנועת הליכוד בסניף כפר סבא

יו”ר הסניף בכפר סבא שלמה מדמון והחבר ראובן בן בנימין מזכיר הפורום יזמו את ביקורו של שר החינוך גדעון סער בסניף הליכוד בכפר סבא

החשיבות הרבה שיש לביקור מסתתרת מאחורי העובדה כי נכון להיום רק הטיפול במערכת החינוך יש בו כדי להציל את מדינת ישראל מן הכאוס הכללי אליו נקלעה, בכל הנוגע להתגברות האלימות, תאונות הדרכים, שיכרות בני הנוער, יחס אדם לחברו,הפער החברתי שבעקבותיו יש עוני ובפריפריה אוכלוסיה בעלת אופי סוציו- אקונומי נמוך.

אורח כבוד נוסף שהגיע למפגש היה ראש עיריית כפר סבא מר יהודה בן חמו, חבר ותיק ופעיל נמרץ בתחום החינוך ומי ששדרג את העיר כ”ס בתחומים רבים בחיי הקהילה והחינוך בראשה.

שר החינוך גדעון סער שהתמקד בענייני משרדו לא גלש לשום נושא פוליטי מפלגתי אחר ודרש לעסוק בקידום החינוך ושיפור מעמדם של העוסקים בחינוך, בהישגי תלמידי בתי הספר, הקניית ערכים על פי מורשת האבות דרך כיבוד הזולת, הרגלי התנהגות נאותים ואהבת הארץ, ואף מוכיח את הדברים הלכה למעשה דרך השינויים הרבים שהצליח כבר למסד.

ראש עיריית כפר סבא מר יהודה בן חמו החמיא לשר על פועלו ודאג להזכיר שמשרדו של השר נגיש ביותר בכל הנוגע לסיוע ותמיכה בצרכי החינוך ברשויות המקומיות. בסיום דבריו הזמין בן חמו את השר לביקור במוסדות החינוך של העיר וזה נענה מידית והבטיח להגיע כבר בתקופה הקרובה.

 

 

 

בכבוד רב:

שלמה מדמון

נשיא הפורום ויו”ר סניף הליכוד בכפר סבא



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

צו מניעה נגד קיש

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור