החזון על פי דור חרל”פ

בראיון שנתן לערוץ 14 דור חרל״פ חבר מועצת העיר גבעת שמואל ויו״ר סיעת הליכוד במועצת העיר, בכובעו כיו״ר ארגון ״חזון לאומי״ הדגיש את פעילות הארגון, על רקע המשבר החוקתי שהכניס את המדינה לסחרור של חמש מערכות בחירות.  לדבריו הארגון הוקם לפני 11 שנים במטרה לקדם זהות לאומית יהודית בקרב צעירים וסטודנטים ולהכשיר את הדור הבא של המנהיגים במגזר הציבורי.

הוא מסביר שדווקא במגזר הציבורי יש אנשים שהערכים שלהם רחוקים מהערכים של המחנה הלאומי ומושכים את העגלה לכל מיני מקומות. עוד מציין כי היום מרבית הנושאים וביצוע המדיניות כלל לא מגיעים לדרג המדיני ונעשים על ידי פקידים ולכן על המחנה הלאומי להתאים את עצמו למציאות זו. 

לכן מאחר ואחד המקומות המרכזיים שזיהו בארגון שמצריך שינוי הוא במגזר הציבורי, הארגון ״חזון לאומי״ לקח על עצמו להכין תכניות הכשרה לסטודנטים וצעירים שמעניקים לאנשים כלים, ידע וניסיון שיאפשר לשלבם במגזר הציבורי בהווה ובעתיד. הסדנאות כוללות גם קורסים של איך להגיש קו״ח, איך לגשת למכרז.

 על מנת לחדד את הצורך בשינוי במגזר הציבורי, הרחיב במהלך הריאיון על ההשפעות הנובעות מכך שהפקידות הסטטוטטורית שולטת במדינת ישראל ומסירה את האחריותיות מנבחרי הציבור. מה שמאפשר לביהמ״ש לבטל החלטות של נבחרי ציבור במחי יד שמעמדם נמצא בפיחות מתמד. לדבריו, אם הייתה אפשרות אפקטיבית לשר להתנגד זה לא היה קורה ומכאן החשיבות של הנחלת ערכים וציונות בטיפוח דור העתיד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

ראשי סניפים ופעילים מרכזיים בהצהרה משותפת לגלנט להחזיר את המנדט

הלן מזוז מונתה היום למשנה לראש עיריית רעננה

הלקח מהימים הלאומיים: אז עם מה אנחנו יוצאים?