הושקה התוכנית החדשנית למאבק בתאונות דרכים: “לאומי בדרכים”

“אתם החיילים שלנו בקרב למיגור תאונות הדרכים והנפגעים בחברה הישראלית. נסייע בכל מה שנוכל לטובת הפרויקט החשוב הבוקר”

מנכ”ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מר רון מוסקוביץ : נתמוך ונסייע ככל האפשר לתוכנית לאומי בדרכים” ראש מטה שר התחבורה:  “אתם החיילים שלנו בקרב למיגור תאונות הדרכים והנפגעים בחברה הישראלית. נסייע בכל מה שנוכל לטובת הפרויקט החשוב הבוקר”

 

הבוקר נחנך פרוייקט לאומי בדרכים בקורסי ההדרכה של תנועת הנוער הלאומי. לטקס ההשקה שנערך במעמד יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית, יואב שמחי ויו”ר תנועת הנוער הלאומי, ניסים שלם הגיעו מנכ”ל הרשות לבטיחות בדרכים רון מוסקוביץ וראש מטה שר התחבורה אסף יצחקי.

 

במהלך הסיור במחנה הנוער הלאומי ובמסגרת שיתוף הפעולה עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים – הופעלו במחנה מספר תחנות פעולה  וסימולטורים בתחום הבטיחות בדרכים. איתמר שרוני, מנהל הנוער הלאומי ומי שהגה ובנה את התוכנית סקר בפני האורחים את מרכיביה ושיטת העבודה בסניפים ובבתי הספר ברחבי הארץ.

  מנכ”ל הרשות, רון מוסקוביץ ברך את תנועת  הנוער הלאומי  והחניכים על היוזמה החשובה והברוכה למען הנוער והחברה בישראל : “אני שמח להיחשף לתכנים ולפעילויות האלה שלכם, כשרואים את קורסי ההדרכה שלכם ואת החניכים בשטח, בהחלט מבינים מייד כי מדובר בתנועה ברמה גבוהה, בעלת איכויות רבות, אנו נתמוך בפעילות זו ונסייע ככל האפשר.” 

יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית, יואב שמחי הודיע למנכ”ל וראש מטה השר כי תנועת הנוער הלאומי תפעל ללא לאות בתחושת שליחות אמיתית למען הבטיחות

בדרכים בקרב בני הנוער בישראל. ראש מטה השר, אסף יצחקי אמר : “אני מתרגש לראותכם, אתם ממלאים אותי גאווה. אתם החיילים שלנו בקרב למיגור תאונות הדרכים והנפגעים בחברה הישראלית. נסייע בכל מה שנוכל לטובת הפרויקט החשוב”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

מס-פקדון הוא מס אווילי.

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?