האיש שלנו במעלות

תומר רוזנטל (29) ממעלות, מסיים היום את תפקידו כיועץ בלשכת סגן שר הבריאות ח״כ יואב קיש. רוזנטל, גדל והתחנך במעלות, עיר ליכודית מובהקת, עשה את דרכו באוניברסיטה העברית בירושלים ולא האמין שינחת בלשכת סגן שר הבריאות בימי הקורונה הטרופים. כיום, הוא מסכם תקופה – וגם הישגים.

איך אתה מסכם את התפקיד שמילאת בלשת ח״כ קיש?
נכנסתי לתפקיד באחת התקופות הכי מאתגרות שניתן היה להעלות על הדעת. תקופה של מלחמה במלוא מובן המילה. אני גאה לומר כי עבדתי עם צוות מעולה, הן במשרד הבריאות והן בלשכת סגן השר. מדובר באנשים טובים ואיכותיים שעובדים ימים, לילות, חגים ושבתות, כדי לנסות ולהביא בשורה ופריצת דרך דרך עבור אזרחי ישראל.

ממה אתה הכי מרוצה בתקופה בה כיהנת כיועץ בלשכה?
אחרי תקופה לא קלה, אני גם שמח לראות כי התוצאות מתחילות להגיע והמאמצים מתחילים לשאת פרי. תחום החדשנות עליו הופקדתי והבדיקות המהירות אותן ניסיתי לאתר ולהביא לשימוש מהיר ככל הניתן לרווחת אזרחי המדינה- קורם עור וגידים.
בשבוע האחרון החלו להיקלט בשטח המערכות הראשונות שיאפשרו בדיקת קורונה ותוצאה בתוך 15 דקות, וטכנולוגיות נוספות (מודה, חלקן נשמעות כאילו נלקחו מספרי מדע בדיוני) יקלטו בקרוב.

ומה בהמשך?
אז בתקופה זו של חוסר ודאות, גזרות קשות וחיים שלמים שמתהפכים אצל כולנו, הרשו לי להיות מעט אופטימי. אני חושב שבניגוד למה שמנסים לתקשר לאזרים על בסיס יום יומי, דווקא יש מיד שדואג לנו: אנשים טובים ואיכותיים שעובדים מסביב לשעון, ומנסים גם ללמוד ממדינות העולם- אך גם להקדים אותן במובנים רבים. אני בטוח לחלוטין שהמדינה שלנו ואזרחיה יכולים לצלוח גם את המשבר הקשה הזה.

משפט לסיכום?
תודה על תקופה נהדרת, מאתגרת ופוריה!
מאחל שנה טובה, גמר חתימה טובות, ובריאות איתנה לכולם!
מוזמנים ליצור עמי קשר: Tomer.likud20@gmail.com

מאת דניאל נחמיה
Dani.nehemia@gmail.com



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

ח״כ הלוי נגד גלנט: ״צריך לעשות חשבון נפש״

יריב לוין העיד בתיק 2000 : ״חשתי מאוים, השוטרים ניסו להכניס לי מילים לפה״

ראשי סניפים ופעילים מרכזיים בהצהרה משותפת לגלנט להחזיר את המנדט