ד״ר אדי כהן הגיש מועמדותו לפריימריז בליכוד

המזרחן ד”ר אדי כהן בפוסט בעקבות הגשת מועמדותו לפריימריז:

אהלן חברים,
השבוע הגשתי רשמית את מועמדותי לכנסת ה – 25.
בקרוב יערכו הפריימריז לליכוד וישנם רבים וטובים שרוצים לייצג אותנו, אנשי הליכוד, בניהם ח”כים ותיקים ומכהנים, אך גם מתמודדים חדשים שמעוניינים להביא לליכוד רכיבים נוספים ולהעצים את המפלגה.

מה שיקבע אם אכנס לרשימת הליכוד ואייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם, של מדינת ישראל, בעיקר מול העולם הערבי מבית ומחוץ, הוא תמיכתכם.
מאז שהצגתי את מועמדותי, אני זוכה לתמיכה רבה מאלפי עוקבים ותיקים וגם מכאלה שנחשפו לעשייתי לאחרונה. מחמם את הלב לראות את הבעת התמיכה שאני מקבל מכם בטלפונים, הודעות וברשתות השונות. אני כאן בשבילכם ואשמח להיפגש ולשוחח עם כל אחד ואחת מכם.

אז מה אני מביא איתי?
אני מביא לליכוד משהו אחר, משהו שחסר. אני היחיד במערכת הפוליטית כיום שנולד וגדל במדינה ערבית (לבנון), אני מבין את המרחב שבו אנו חיים, מבין לעומק את דרך הביטוי, המשא ומתן, המנטליות והתרבות של המגזר הערבי והמזרח התיכון. דרך ההכרות האישית והגישה היחודית, יצרתי השפעה חסרת תקדים על ההסברה הישראלית בקרב מדינות ומנהיגי ערב.

במה אני מאמין?
אני מאמין כי ישראל היא מדינת העם היהודי.
אני מאמין כי בשנים האחרונות נתפרו תיקים לאנשי ימין ומכנה מגמה זאת “טרור משפטי”.
אני מאמין כי יש לפעול נחרצות למען השבת המשילות בנגב ובגליל, בערים המעורבות, ביו”ש ובירושלים על ידי חיזוק ומתן לגיטימציה מלאה לפעילות כוחות הביטחון.
אני מאמין כי יש לפעול באופן נחרץ וללא פשרות כנגד פשיעה לאומנית וסבור כי יש לחוקק חוקים התואמים את רוח התקופה הנוכחית ונגד “פלשתיניזציה” של מדינת ישראל.
אני מאמין כי אסור להזניח את הקול הערבי. יש מאות אלפי ערבים ובני מיעוטים נוספים שנאמנים למדינת ישראל. עלינו לדאוג לאינטרסים שלהם.
אני מאמין כי מי שיושב בכנסת מחויב להפגנת נאמנות אמיתית וכנה למדינת ישראל, סמליה וחוקיה וכי יש לפעול ביד קשה כנגד חברי כנסת מסיתים ותומכי טרור.
אני מאמין בכלכלה חופשית וכי יש לפרק את הוועדים הגדולים. לא עוד מונופולים וחסמים בירוקרטים, כן לתחרות הוגנת.
אני מאמין כי יש לחזק את קיבוץ הגלויות, לעודד עלייה וקליטה וכן להסיר חסמים בירוקרטיים בתהליכים אלה.
אני מאמין כי יש לחשוף ולקדם נושאים מושתקים הקשורים להיסטוריה ולמורשת העם היהודי ויהודי ארצות ערב בפרט.
אני מאמין כי יש לחזק את המתיישבים והמאחזים כי הם המגן האמיתי שלנו והם העצם שתקועה בגרונם של האויבים שלנו.

עזרו לי להעצים את הליכוד. לשם כך אני זקוק לתמיכתכם 💪
יחד ננצח. כי אין לנו ארץ אחרת! 🇮🇱
אדי כהן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

ראשי סניפים ופעילים מרכזיים בהצהרה משותפת לגלנט להחזיר את המנדט

הלן מזוז מונתה היום למשנה לראש עיריית רעננה

הלקח מהימים הלאומיים: אז עם מה אנחנו יוצאים?