גם תנועת הליכוד צריכה לעשות חשבון נפש לאומי ומפלגתי

אורי בורובסקי עומד על סף פרישה מהליכוד והוא מסביר בדיוק למה

ב”ה

גם תנועת הליכוד חייבת לעשות חשבון נפש מפלגתי ולאומי

בשבוע שעבר ביקרתי בישוב מגרון בלוויית ידיד ששמו עו”ד יוסף ליאון לאחר שנתבקשתי לבוא ולסייע במתן עצה האם וכיצד ניתן למנוע את גזירת הגירוש וההרס המרחפת על התושבים בחודש מרץ 2012 .

עוד טרם הפגישה נגלה לעינינו מחזה ההרס המחפיר והמביש של שלושת הבתים שנהרסו על תכולתם באישון לילה לאחר שהטעו את דייריהם במכוון כי הכוחות הנמצאים שם הם לצרכים ביטחוניים אחרים.(חובה לראות את הסרט)

בשיחה על עניינים פוליטיים שהתקיימה באותו ערב ביני ובין מס’ חברים, נשאלתי כחבר מרכז הליכוד את השאלה הפשוטה והעניינית , למה להצביע לליכוד? ובמיוחד לאור “הישגיה” הרבים של התנועה בשנים האחרונות:

גירוש אלפי יהודים מגוש קטיף ,הריסת בתיהם ובתי הכנסת והעתקת מקום קבורת יקיריהם .

טיפול כושל ביותר בסידורם של התושבים לאחר הגירוש, הנמשך עד היום, כולל הנזקים הנפשיים, הטראומטיים, הבריאותיים והכספיים, שהם תוצאת הגירוש.

התנהלות מדינית שגויה (בלשון המעטה) ומתמשכת, ששיאה הקמת מדינה פלסטינית על כל המשתמע מכך כולל הסיכונים שנקלענו אליהם כשניתן היה לפעול אחרת לחלוטין.

שביו למעלה מ-5 שנים של החייל האומלל גלעד שליט.

הקפאת הבניה ביו”ש ,הרס מגרון ,

דרום הארץ תחת רקטות ,טילים ואיומים מתמידים. ולמרבה הצער והכאב, גם עשרות קורבנות .

ובכלל, כיצד כל זה מתיישב עם “מצע הליכוד”?

מיותר לציין כי על מרבית השאלות שנשאלתי אין לי תשובות הואיל ואני שותף לחלקם המכריע של שאלות אלה

חודש אלול כידוע על פי המסורת היהודית הוא חודש של חשבון נפש לקראת הימים הנוראים.

לאור כל הנ”ל מומלץ לתנועת הליכוד על כל נבחריה וחבריה לערוך אכן חשבון נפש מפלגתי ולאומי לגבי התנהלותה של התנועה בשנים האחרונות ולקבל החלטה להיצמד חזרה למצע הליכוד ולהוציא מהלכסיקון את המילים הקפאה והתנתקות.

בחשבון נפש האישי שלי החלטתי כי עתידו של הישוב מגרון יהווה בשבילי אבן בוחן. ובמידה וגם ישוב זה ייהרס ותושביו יגורשו, אשקול ברצינות את פרישתי מתנועת הליכוד שבה אני חבר מרכז כ-20 שנה.

אני מבקש בהזדמנות זו לאחל מכל הלב שנה טובה ומוצלחת מאוד לראש ממשלתנו מר בנימין נתניהו ומשפחתו, למערכת העיתון “ליכודניק” ולכל נבחרי ובוחרי הליכוד ועם ישראל שנה טובה ומבורכת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הרצוג טעית !

לא גל אדום אלא דגל אדום. 

כאשר הטרור ניצח את המותג האמריקאי