סוגיות בפארסת האינטרנט של מטה נתניהו : כאשר ראו את הקמפיין של אובמה חשבו לעצמם בלשכה ש”הנה אנו הולכים להפוך את נתניהו לאובמה”.
אולם כגודל התקווה כך גודל האכזבה. השקיעו 12 מליון ש”ח בפרויקט האינטרנט ואין אובמה, אפילו מקיין קטן לא יצא. ציפו להתרמת כספים כמו אובמה, ציפו לאלפי מתנדבים והתוצאה – יוק!
לפי מדד אלקסה נראה שהאתר הגיע לשיא ערב הפריימריז בשמיני לחודש אך ברור לפי הסטטיסטיקה כי האתר נמצא בצניחה חופשית. ממקורות בלשכה נמסר כי לנתניהו נמסרו נתונים לא מדוייקים, כלומר מורחים אותו.
לאתר אלקסה
בyoutube בדף הבית של אתר נתניהו צפו בסירטוני הוידיאו כ5,000 גולשים,כמות זאת מהווה בזיון למה שהושקע בקמפיין האינטרנט.
לדף נתניהו בyoutube
לדוגמה בדף של ציפי לבני צפו למעלה מ10,000 גולשים
נתניהו אלוף ברפורמות ולכן אני פונה אליו ומבקש : נתניהו צא מהקונספציה שאתה לא צריך נבחרת ואתה לא סומך על אף אחד. הצוות שלך כשל, קרא לנבחרי הליכוד ותעביר סמכויות, תשחרר את החבל ותזכה. ראה מה קרה לך במהלך ניהול המשא ומתן עם צומת ואיתם, ראה מה קרה לך עם הבחירות המקדימות.
מה שברור הוא כי הנבחרת הפוליטית שנבחרה ומנוסה בבחירות, חסרה בקמפיין, אי אפשר לנהל קמפיין רק באינטרנט.
תגובת הליכוד לשאלות של ליכודניק :
הסכום שהושקע הוא עלות פרוייקט האינטרנט 6.5 מיליון כולל הקמת אתר קמפיין איטרנט ורכישת מדיה ושאר הנתונים מסווגים.
אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר