1. מצער שלא התבקשתי להגיב עוד לפני עליית הכתבה לאוויר. כך מקובל בכלי תקשורת שמכבדים את עצמם.
2. הפצת דף מסרים במטרה לשמור על אחדות המסר של חברי הכנסת מקובל ורצוי. הדבר מתבקש בימים של פעילות פוליטית ערה ומקבל משנה תוקף ערב בחירות.
3. לראשונה הופץ דף מסרים לחברי הכנסת במערכת הבחירות של 1996. מאז נהוג להפיץ דף מסרים בכל מערכת בחירות. הדף מופץ לכל חברי הכנסת ואחר כך גם לכלי התקשורת. מטרת ההפצה לכלי תקשורת היא העצמת המסר. עמדות הליכוד אינן זוכות לתמיכה מכלי התקשורת, וזה בלשון המעטה. לכן, ככל שהמסרים שלנו מושמעים יותר, נקראים יותר ומגיעים לציבור רחב יותר.
4. הדבר הנכון כעת הוא לפעול במלוא העוצמה להפלת הממשלה הגרועה ביותר בתולדות המדינה ומיד אחר כל לפעול ביחד להחזרת הליכוד להנהגת המדינה ובנימין נתניהו לראשות הממשלה. כך נהגתי וכך אמשיך לנהוג. חתימה טובה ושנה טובה.
אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר