בעקבות אירועי סכנין : מכתב חמור של תומכי ליכוד לנבחרי הציבור

מכתב שקורא לחשיבה מחדש בכל הנוגע לקבוצת איחוד בני סכנין ולהתנהגות אוהדיה והנהלתה נשלח אל נבחרי הציבור העוסקים בכדורגל ובהם השרים האחראים ועסקני הכדורגל. בלעדי לליכודניק המביא את המכתב בשלמותו. המבקשים להצטרף לפנייה מוזמנים לפנות לליכודניק בפייסבוק 



לכבוד

השר לבטחון פנים מר גלעד ארדן,

שרת התרבות והספורט הגב׳ מירי רגב,

שרי ממשלת ישראל,

חברי הכנסת,

משטרת ישראל,

ההתאחדות לכדורגל,

מנהלת הליגה

וקבוצות ליגת העל.

 

ככל שמתבררות העובדות מליל אמש בדוחא עולה תמונה עגומה וחמורה מאין כמוה.

 

איצטדיון דוחא שידע אירועים אלימים חמורים לא פחות בעבר בדמות התפרעויות חסרות תקדים בפנים ומחוצה לו, פגיעה פיסית בשחקנים ובעלים של קבוצות יריבות, הנפת דגלי אש”פ וארגוני טרור ואף שימש במה לאירועי תמיכה בטרוריסטים, הזכיר לכולנו שוב אתמול כי אין להניח למתרחש ויש לסגור אותו לכל פעילות עד להתאמתו לסטנדרטים מקובלים בכל קנה מידה ספורטיבי.

 

אט אט אנו רואים כי ההקצנה גולשת ומשם המרחק להרס ענף הכדורגל בישראל מזערי. אל לנו להניח למצב בו איצטדיון כדורגל משמש חממה לגילוי אלימות וגזענות תכופים כלפי יהודים, אל לנו להניח למצב בו דגלי אש”פ, חמאס, חיזבאללה ודעא”ש מתנוססים בגאון ביציעי האוהדים, אל לנו להניח למצב בו קבוצות ואוהדי כדורגל נדרשים להגיע לאיצטדיון כדורגל דרך כביש מילוט, אל לנו להניח למצב בו שחקני כדורגל מאמנים ואוהדים חוששים לחייהם תחת אירוע ספורטיבי ואל אל לנו להניח למצב בו הנפת דגל המדינה תחשב קריאת תגר – לא עוד!!

 

יש לנקוט בצעדים אפקטיבים בכדי למגרם והראשון בהם הוא לסגור את האיצטדיון. איננו מטילים דופי בזכות של בני סכנין להיות מיוצגת בליגת העל אלא שאנו מבקשים לעשות זאת תוך שמירה על שלום הציבור ולפיכך קוראים לקיים את משחקיה בערים אחרות שלא יהוו סכנה עבור אוהדים.

 

אנחנו קוראים לכל הגורמים הרלוונטים לנקוט בכל האמצעים הדרושים על מנת למגר באופן מוחלט את כל התופעות שתוארו לעיל ולסגור את האיצטדיון לאירועי ספורט עד להתאמתו, באם הקבוצה המארחת תסרב להתיישר על פי החוק יש להשעותה מן הליגה או לעצור לה כספי ציבור עד אשר תתיישר על פי הוראות החוק – ככל וקיימת כזו אפשרות – לסטנדרטים ספורטיביים מקובלים.

 

עצם העניין שבו פונים אליכם אוהדי קבוצות רבות בארץ אומרת דרשני. הגיעו מים עד נפש.

 

בברכה,

 

חברי מפלגת הליכוד אוהדי ואוהבי הכדורגל הישראלי.

 

על החתום:

תומר שמש, יעקב דקל, אבי דוד, עו״ד אריאל גבאי, אריק זיו, אלי חזן, משה רווח, אהוד ברשים, צביקה רם, אריאל מורלי, עופר בראשי, דוד חיים, יאיר קלויר, יוסי לבקוביץ׳, מאיר כהן, אריאל אילוז, ירון עולמי, עמיאל בלומפלד, ערן שכטר, לירון שכטר, גל ויטנברג, אבי חמו, עו״ד שי ספיר, אייל ברקו, יוסי ג׳בלי, מתן רוזנפלד, אורי טל, יגאל גיילר, שרון שמואלי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

סיעת הליכוד בהסתדרות הכספומט של רועי שרעבי ?

החזון על פי דור חרל”פ

תל אביב הצפון מנצח את הדרום בהצבעה למח”ל