בלי תקציב: שרן השכל גרפה למעלה מ- 3600 קולות

בבחירות המקדימות בליכוד הגיעה שרן השכל למקום השני במשבצת אישה חדשה ולמקום ה- 31 ברשימה הארצית. השכל, הצעירה מבין ששת המתמודדות, זכתה לתמיכתם של הליכודניקים החדשים ואירגוני הנשים

 

 

הפתעת הבחירות ללא ספק היא שרן השכל. סטודנטית בת 30 מכפר סבא שללא תקציב גברה על ששת המועמדות הוותיקות והגיעה עד למקום השני. השכל משמשת כחברה בוועדה למען איכות הסביבה בעיריית כפר סבא וידועה כפעילה חברתית מזה שנים רבות.

 

על משבצת “אישה חדשה” התמודדו אסנת מארק, איילת שטגמן ואיילת גלילי שהן ותיקות וידועות בליכוד. השכל הצעירה שהרימה את דגל הצעירים והנשים גרפה למעלה מ- 3600 קולות ולמעשה ניצבה במקום ה- 31 ברשימה הארצית בליכוד.

 

שרן השכל נולדה בקנדה וכבר בגיל שנה עלתה לארץ. שירתה כלוחמת ומפקדת במג”ב ופיקדה על הלוחמת הבדואית הראשונה. במשך מספר שנים התגוררה באוסטרליה, שם התנדבה בעמותות למען חיות בר ואף התמקצעה שם כאחות ווטרינרית. בימים אלה מנהלת השכל מלחמה חריפה כנגד הרשות הפלסטינית עקב הזיהום הרב שהם גורמים במימי יהודה ושומרון.

 

השכל, פעילת ליכוד ותיקה, מסיימת תואר ראשון ביחסים בין לאומיים ובמדעי המדינה  באוניברסיטה הפתוחה, והיא סטודנטית בתוכנית המצטיינים עם מלגה, במכללה למדינאות וזהות בירושלים. שרן דוברת עברית, צרפתית ואנגלית כשפת אם וחברה חדשה במועצת צעירי הליכוד.

 

את הקמפיין לפריימריז הבא מתחילה שרן כבר מעכשיו. היא מתכוננת להמשיך בעשייה החברתית ולפעול למען אזרחי המדינה על מנת שנוכל לחיות פה בכבוד. עוד בטרם התפרסמו התוצאות אמרה השכל “לגבי כמות העשייה זה כלל לא משנה  אם אבחר לכנסת או לא. כל חיי חונכתי לפעול למען העם שלי וכך אמשיך לעשות. בכנסת ניתן לפעול בקלות יותר אך כך או כך העשייה הזאת תמשך”

 

בסיום דבריה ביקשה שרן להודות לעשרות הפעילים ולאלפי התומכים שעשו כל מאמץ אפשרי בדרך שבו היא הלכה “בלעדיכם לא הייתי מגיעה לשום מקום. ליוויתם אותי בנאמנות וביחד לא הפסקנו להאמין שננצח כי האמת היא פשוטה, אנחנו פה בשביל לחיות בכבוד”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הפריבלגים מתחילים ברייכמן

צעירי הליכוד מכשירים דור הבא של יועצים פרלמנטרים

כנס מוצלח לצעירות הליכוד