בחירות לראשות המועצה באלפי מנשה : הכירו את אמנון כרמי

בעקבות מותו הפתאומי לאחר מאבק במחלה קשה של ראש מועצת אלפי-מנשה ופעיל הליכוד בעבר (שבשנת 2006 עבר לשורות קדימה) אליעזר חסדאי, נערכת אלפי- מנשה לבחירות לראשות המועצה שיתקיימו ב-12 ליוני. אחד המועמדים המובילים לראשות המועצה הוא פעיל וחבר מרכז הליכוד אמנון כרמי, נשוי לתמי ואב לשלושה.

 

אמנון בעל חברה בתחום הייעוץ הניהולי. לוחם וקצין חי”ר (רס”ן במיל’) – מפקד מרחב אלפי מנשה בעבר, תושב אלפי מנשה מזה למעלה מ- 25 שנה, שזכה להקים באלפי-מנשה את ביתו ולגדל את ילדיו, פועל במשך שנים רבות בהתנדבות בעשייה הציבורית באלפי מנשה.

אמנון מכהן במועצה בהתנדבות מלאה במגוון תפקידים בהם: סגן ראש המועצה, יו”ר וועדת ביטחון, יו”ר וועדת כספים, יו”ר וועדת תמיכות, יו”ר וועדת המשנה לתכנון ובנייה, מ”מ בפועל של יו”ר החברה הכלכלית.

כיו”ר החברה לפיתוח אלפי מנשה הוכיח אמנון יכולות ניהוליות גבוהות ביותר, בקידום מועדון הספורט והבאתו להבראה כלכלית לאחר עשרות שנים של הפסדים רבים.

החזון וה”אני מאמין” שלו בתור ראש מועצת אלפי מנשה, הוא לפעול למען שגשוג כלכלי ומימוש הפוטנציאל הגלום ביישוב  ולהעניק לתושבים את הטוב ביותר בכל התחומים :מערכת חינוך מעולה ומתקדמת, שירות לאזרח, איכות חיים טובה, שרותי תרבות וקהילה מפותחים, פתרונות דיור, שיפור התשתיות וכמובן ביטחון.

לליכודניק הוא אומר  “לתוצאות הבחירות השלכה ישירה, על עתידו והתפתחותו של יישובנו וכפועל יוצא מכך על עתידנו ועתיד ילדינו. אני מתמודד לתפקיד ראש מועצת אלפי -מנשה מתוך שליחות ציבורית עמוקה. יחד נוביל את אלפי מנשה אל מול האתגרים העצומים הניצבים בפנינו.”

זו העת של הליכודניקים לסייע ולתמוך במועמד ליכודי מוניציפאלי. הדרך להחזרת שלטון הליכוד ברשויות המקומיות היא תמיכה במועמדים שיש להם סיכוי רב וכרמי הוא כזה. צריך לזכור כי אנו עומדים בפני בחירות כלליות שכנראה יוכרזו בקרוב והקשר עם ראשי הערים הוא חשוב ביותר.

 

 

www.amnonkarmi.com  יצירת קשר: 0577-400099 דוא”ל  info@amnon-tamar.com\

דף הפייסבוק הציבורי : http://www.facebook.com/Amnon.Karmi

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת שלמה בוזגלו מחדרה

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת חן לביא מאריאל

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת יורם ביטון מקרית שמונה