בוגי : הודאת גולדסטון הי היא בבחינת מעט מדי ומאוחר מדי

בוגי לא מתלהב מהצהרותיו של השופט הדרום אפריקני

המשנה לראש הממשלה משה (בוגי) יעלון אמר אמש בעקבות מאמרו של השופט ריצ’רד גולדסטון בוושינגטון פוסט כי “הודאתו של השופט גולדסטון בדבר הדו”ח שחיבר בנוגע למבצע “עופרת יצוקה”, היא בבחינת מעט מדי ומאוחר מדי. הדו”ח השקרי והמעוות הסב נזק אדיר והשחיר את פניהם של מדינת ישראל וצה”ל, שנלחם בשנים האחרונות באויב היורה בכוונת מכוון על אזרחינו, ומשתמש באזרחיו כמגן אנושי. ראוי כי השופט גולדסטון לא ישתמש רק בדפי ה”וושינגטון פוסט” כדי להודות בטעותו, אלא יפנה לאו”ם ויעמיד דברים על דיוקם באופן ברור ונחרץ למען יראו וייראו אומות העולם, וכדי להזים באופן מוחלט את עלילת הדם שיצאה מתחת ידי הוועדה. גופים עוינים השתמשו בדו”ח גולדסטון כדי להזין את מסע הדה-לגיטימציה כלפי ישראל, ויידרש יותר ממאמר אחד כדי לתקן את המעוות”.

 

בוגי התעקש והוסיף כי ” צה”ל הוא צבא מוסרי שהחיים הם ערך עליון עבור מפקדיו וחייליו, ויהיה כזה גם בעתיד אם ניאלץ להפעיל שוב את כוחנו בכל עימות שהוא. אם נעשות טעויות הן נחקרות באופן אמין, מעמיק, נוקב ושקוף, הרבה יותר מזה שביצעה ועדת גולדסטון כשחיברה את הדו”ח”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

מס-פקדון הוא מס אווילי.

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?