אל תגידו שלא אמרתי לכם!

את הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית

מאז כינון הממשלה אני כותב כאן באתר (הבית של כל הליכודניקים תמיד אמרו לי שאת הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית ) ביקורת  נגד שר האוצר יובל שטייניץ, על דרכו הלא חברתית וציינתי שאם הוא לא יפסיק נחזור ל- 12 מנדטים. ותמיד הזכרתי את נתניהו שהיה שר אוצר שלדעת כל הפרשנים הכלכליים הוא היה שר האוצר הכי טוב שהיה אי פעם למדינת ישראל. אבל לדעת החד הוריות הוא היה הכי גרוע  ובגללם נפלנו  ל – 12 מנדטים.

 

והנה היום מה שחזיתי הולך ומתממש. אמש היו 300 אלף מפגינים מחר יהיו עוד! ואל תבנו על סקרים! מי שבשטח יודע שהוא בוער ולא לטובתנו. אתמול המארגנים עשו תרגיל בלי השמצות ובלי שלטים נגד נתניהו כדי למשוך את ההמונים אבל  השטח כל כך בוער  שעם נתניהו או בלי נתנהו הם יבואו בהמונם .  מה הם מבקשים? מה הבן שלי ורעייתו ו 2 ילדיו מבקשים ? לרכוש בית משלהם ולהפסיק ולגור אצל הסבתא (שתחיה עד 120) , לשלם למעון ולגן הילדים מחיר הוגן כדי  שכלתי תחזור למעגל העבודה (בגלל המחירים היקרים במעון של העירייה עזבה את עבודתה) נתתי דוגמא פצפונת  אבל ענקית.

 

בגלל הביקורת שלי נגד שר האוצר העוזרים שלו בקושי אמרו לי שלום כשראיתי אותם בכנסת (כן לעתים רחוקות אני גם בא לשם). שלום שלמה עוזרו לשעבר של נתניהו,  קרא אותי לסדר ואמר שנתניהו  כועס עלי בשל התנגדותי להעלאת תערפי המים והקנסות בגין צריכה מים גדולה. והיה מפגש בינינו והודעתי לו חד משמעית  כל זמן שפוגעים כלכלית בעם אני אלך נגד אני כבר לא ילד בן 15 שהתלהב מבגין ז”ל ( וההתלהבות השתלמה כי עד היום לא היה ולא יהיה כמנחם בגין האיש הכי חברתי!  ) בא לתנועה ונשאר בה עד היום .

 

ואתם יודעים במה אני נזכר ? בחברי וועד הבית שאוספים מאות שקלים בחודש והקופה מפוצצת . למנקה הם מוצאים כסף ואת החשמל הם משלמים כדי שהרצפה תראה מבריקה אבל את הקירות תמיד הם מזניחים ונראים תמיד שחורות מטונפות ומלאים בחורים. כי מי רואה קירות כשעולים במעלית! לסיום שטייניץ ונתניהו יש היום קיר ענק שיש בו  300 אלף חורים שנמאס לו ויצא לרחוב  והחורים בקיר רק הולכים וגדלים.

 חבל לי על תנועתי הליכוד כי מפלגה שתחליף אותנו בשלטון  תשחרר לעם בלי חשבון  בלי וועדות   ובלי להגיד את המילים האהובות עליכם “אחריות”  שלא עושה רושם על אף אחד  כשקוטג’ עולה בחו”ל 2 שקלים ופה שישה שקלים .

 

בהצלחה!

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הרצוג טעית !

לא גל אדום אלא דגל אדום. 

כאשר הטרור ניצח את המותג האמריקאי