איום על חייו של ח”כ ציון פיניאן

ביום שני האחרון הגיע כהרגלו ח”כ ציון פיניאן ללשכתו וגילה כי בין כל הפקסים שנשלחו ישנו פקס ובו איום ברור על חייו: “אתה מת”. ח”כ פיניאן שלא התרגש: “הגשנו תלונה לקצין הכנסת”.

פקס ובו המילים “אתה מת” הגיע השבוע ללשכתו של ח”כ ציון פיניאן. בסביבתו של פיניאן לא ידעו השבוע להצביע על חשוד מסוים שיכול היה לשלוח את האיום אך העריכו כי הוא נשלח ללשכה בעקבות הדברים שאמר ח”כ פיניאן כנגד ח”כ חנין זועבי שתקפה את ישראל לאחר פרשת המשט הטורקי והעימות על ספינת מרמרה. הערכה נוספת בקרבתו של פיניאן היא שהאיום נשלח בעקבות הצעות החוק הפרטיות האחרונות שהעלה ומצביעות על בעיית האכיפה במגזר הערבי בנוגע לביטוחי הרכב ולאחזקת אקדחים וכלי נשק ללא רישיון במגזר. “ייתכן ורצונו של פיניאן להחמיר את הענישה על עבירות אלה, הביאו את אותו אדם לשלוח את האיום” אמרו מקורביו של חבר הכנסת הטברייני. יש להדגיש כי מיד לאחר שהתגלה הפקס הוגשה תלונה לקצין הביטחון של הכנסת שמנגד, הודיע לפיניאן, כי איום דומה נשלח גם לחברי הכנסת טאלב אסנע ואחמד טיבי.

 

 

בתוך כך, הגיע ח”כ פיניאן מאוחר יותר באותו יום לועדת הכנסת שדנה בבקשה לשלול את זכויותיה של חברת הכנסת חנין זועבי מבל”ד שהשתתפה במשט לעזה. בפתח הישיבה, שהפכה מהר מאוד לסוערת, הוצאו מספר חברי כנסת וביניהם ח”כ ציון פיניאן לאחר שהתעמת עם ח”כ זועבי וקרא לעברה: “את איום לדו-קיום בין יהודים וערבים. מקומך עם המורה שלך עזמי בשארה. הייתי שולח אותך לעזה או לעזאזל”. יו”ר הועדה יריב לוין קרא את פיניאן לסדר שלוש פעמים אך לאחר שזה לא נענה הוצא האחרון מהחדר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

יום הולדת לאבי דיכטר

הדרך למשילות עוברת דרך ניקוי אורוות בכנסת

דודי אמסלם – אופוזיציונר מצטיין!