אדלשטיין הדגיש החשיבות – הולנד יגיע לנאום בכנסת

נשיא צרפת שיגיע לביקור בארץ ביקש בתחילה להימנע מלנאום בכנסת. היו”ר אדלשטיין ביקש לשנות את ההחלטה – והצליח


‫‬יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדשלטיין מברך על בואו של נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, לכנסת ישראל בשבוע הבא ועל החלטתו לנאום במליאת הכנסת. הולנד יגיע לישראל בלווית בת זוגתו ועם פמליה ובה שרים, חברי פרלמנט, כחמישים אנשי עסקים ועשרות עיתונאים.


הולנד יגיע לכנסת ביום ב׳, 18 לנובמבר בשעה 17:30. במהלך הביקור יתקיים טקס קבלת פנים רשמי, בסיומו יחתום הנשיא הספר האורחים בטרקלין שאגאל. לאחר מכן תתקיים התכנסות בלשכת יו״ר הכנסת בהשתתפות הנשיא האורח, נשיא המדינה, שמעון פרס, ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, ראשת האופוזיציה, שלי יחימוביץ׳. ישיבה מיוחדת של מליאת הכנסת תתקיים בשעה 17:45 במהלכה ישאו דברים יו״ר הכנסת, ראש הממשלה, ראשת האופוזיציה ונשיא צרפת (שינאם בצרפתית). יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין: ״זהו כבוד גדול עבור כנסת ישראל לארח את נשיאה של צרפת, מדינה הנמנית על חברותיה היותר טובות של ישראל. אני שמח וגאה על כך שהנשיא הולנד החליט לכבד את הכנסת ואת חברי-הכנסת לדבר אל העם בישראל מעל במת הכנסת מעוז הדמוקרטיה של ישראל ומאמין שהביקור יהיה משמעותי עבור שתי המדינות״.


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

יום הולדת לאבי דיכטר

הדרך למשילות עוברת דרך ניקוי אורוות בכנסת

דודי אמסלם – אופוזיציונר מצטיין!