אגף ההסברה של הליכוד יצא לדרך

לאחר שנים בהן לליכוד לא היה אגף הסברה שינתב את צמאון הפעלים לפעילות אידאולוגית, עמלים בתנועה על הקמה מחדש של אגף שכזה. היום ובשבוע שעבר נתקעו היתדות הראשונים 


לאחר ששנים בהן הייתה הרגשה שבליכוד לא באמת מתקיימת פעילות אידיאולוגית הרי שבחודש האחרון מתחיל להיווצר שינוי.  


זמן קצר לפני היציאה לבחירות החליטו ראש הממשלה בנימין נתניהו שהוא גם יו”ר התנועה ושר התחבורה ישראל כץ שהוא יו”ר מזכירות הליכוד על מינויו של אלי חזן לראשות אגף ההסברה. הרצונות נזנחו למספר חודשים וכעת קיימת מחשבה להפוך את הדבר לקבוע. בשבועות חאחרונים עמל חזן על מחשבה לביסוס אגף הסברה שבו תתקיים פעילות אינטנסיבית בשלל תחומים : ניו מדיה, קשרי חוץ, הרצאות והחזרה לפעילות של סניפי הליכוד. 


גם היום וגם ביום ראשון שעבר קרא חזן לפעילי ליכוד לשתי תכליות : האחת היא לגבש “סיירת פייסבוק ליכודית”. הוא מסביר : “בשנים האחרונות הייתה קיימת תחושה שהליכוד לא קיים ברשת. המציאות היא שישנם אין ספור אזרחים שמאמינים בדרכו של הליכוד ושל נתניהו אך הם לא באים לידי ביטוי ברשת. התכלית של הסיירת הזאת היא לגבש מסרים ולהשליט את השיח הליכודי ברשת. ובכלל, היה נדמה כי רק לפיד ובנט נמצאים שם. אנחנו נוכיח שאפשר אחרת”. 


חזן החל במסורת אותה הוא מתכוון להפוך לקבועה. מדי יום ראשון הוא קורא לקבוצות קטנות של עד 15 איש על מנת לגבש לכדי מעיין צוות יוזמות ותגובות בפייסבוק אך גם לשמוע רעיונות. בשבוע שעבר הגיע ליאור הררי – דמות פייסבוקית ידועה המרעידה את הרשת בתמיכה בנתניהו ובליכוד. יחד עימו הגיעו עוד רבים וטובים : שירה שפריר גרסטנפלד, אליסיה סייג, ראובן זרבי, גרי לנצנר, צחי וייצמן, מוטי גינדי, אריאל אילוז, מיכל בהגן, אילנית קשל, צחי אביטן. הם החלו בפעילות אינטנסיבית ברשת והיד עוד נטויה. 

חזן מוסיף : “הבחירות האחרונות הוציאו לרחוב תומכים רבים לליכוד אך נכון לעכשיו אנחנו תנועה בלי דור צעיר משום שרוב תלמידי בתי הסםר מאמינים במפלגות קטנות מהליכוד. לפיכך, ישנה חשיבות רבה להחייאת פעילות הליכוד”. 


היום בערב התקיימה פעילות בפורום מצוצמם יותר כאשר למפגש הגיעו אביבה חזן, אימו של ח”כ אורן חזן ופעילת ליכוד ותיקה, זלפה בר ואלי שני, אחד האנשים הכי מעניינים והכי אינטליגנטים בתנועה. 


כמו בשבוע שעבר – כך היום, המעגל והרעיונות לביצוע ממשיכים להתרחב.


חזן מתכוון להמשיך בפעילות בכל יום ראשון או חמישי בקומה 14 במצודה כאשר התכלית השנייה היא להבטיח את המומנטום של הניצחון בבחירות ולהחיות את הליכוד לקראת הבחירות הבאות כתנועה חיה ובועטת. לשם כך הוא יבצע פעילות אידיאולוגית. כך למשל מתוכנן טיול לדרך בורמה בשבוע שבו חל יום ירושלים או לאחר מכן.

בשל בעיות בטיחות לא יכולה קומה 14 במצודה להכיל יותר מ – 40 משתתפים לכן הפעילות מתבצעת בקבוצות קטנות.


לאלו המעוניינים להצטרף לפעילות ניתן לפנות לאלי בפייסבוק. 


לפייסבוק של אלי חזן לחצו כאן 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

אין פרבילגים בליכוד , רועי שרעבי מורחק סופית.

צעד גדול לשקיפות בליכוד

הוגשה העתירה להתנגדות להחלטה לפצל את ימי ההצבעה