25.1 C
תל אביב
30 ביוני 2024
ליכודניק
בליכוד

עוד כישלון לרועי שרעבי

מסתמנת רוטציה בין איילת גלילי למועמד של רועי שרעבי בבחירות ליו”ר סיעת הליכוד בהסתדרות

הישג דרמטי לקבוצה של איילת גלילי ויאיר אילני בהסתדרות, לאחר שמנעו מחטף בבחירות שנערכו  לוועדת הבחירות, לאחר הדחתו של רועי שרעבי מתפקידו.

לאחר שרועי שרעבי הודח מהליכוד על ידי בית המשפט המחוזי, בחודש מאי, סיעת הליכוד בהסתדרות מתנהלת ללא יו”ר. על פי החלטת בית הדין של הליכוד נערך הליך בחירות לבחירת חברי וועדת בחירות. 

כמה דקות לפני פתיחת הישיבה, פצח עו”ד הלוי בשלל תחבולות על מנת לשבש את מהלך הבחירות התקין בניגוד להחלטת בית הדין של הליכוד, באמצעות אתי דיקורי שמונתה לנציגת המנהלת בוועדה. בתחילה שלח עו”ד אבי הלוי באמצעות אתי דיקורי, עובדת המצודה, רשימת חברי מליאה חדשה ושונה הכוללת 2 מצביעים חדשים שאינם כלולים ברשימת חברי המליאה על דעת עצמו ומבלי ליידע את יו”ר הישיבה, אלי נגר או את חברי המליאה, והסביר כי קיבל מכתב מההסתדרות ובו הודעה על שינוי שמות חברי המליאה בעלי זכות הבחירה. כאשר חלקם הוחלפו בחדשים, בנימוק שזו החלטת ההסתדרות. כמו כן פסל הלוי, לדבריה של דיקורי, מועמדים ששלחו טפסי מועמדות לוועדה כדין, משום שלפי חו”ד שלו, הם אינם עומדים בקריטריונים. לאחר שאחד המועמדים, עו”ד במקצועו, ביקש מהלוי נימוקים בכתב לפסילתו, והסביר לו כי הוא פועל בניגוד לתקנון הסיעה, חזר בו הלוי ואישר לכל המועמדים להתמודד.

ואם לא די בכך, הכינה דיקורי על פי הנחייתו של הלוי, טפסים הכוללים 2 מועמדים לבחירה ולא 3 כפי שמחייב התקנון. הלוי שבניגוד להחלטת בית הדין והוראתו כי הלוי אינו משמש יועמ”ש של הסיעה ממשיך לצדד בעמדתו של שרעבי המודח גם במהלך הליך הבחירות.

לאחר התכתשויות רבות ומאבקים על ניהול הבחירות ולאחר שתומכיו של שרעבי ניסו לפוצץ את קיום הישיבה, התקיימו הבחירות על פי הוראת בית הדין. בסיום הספירה הוכרז שוויון שאילץ את הצדדים לנהל מו”מ על רוטציה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רגב מחזירה משהו לעזה: את חנין זועבי

אריק זיו ויזר

עימות ביו מירי רגב לאושרת קוטלר

אריק זיו ויזר

ההפתעה של אלוף משנה רסאן עליאן

אלי חזן

ליכודניק גאה להציג : איציק דדוש שחקן

אריק זיו ויזר

ראשי סניפים ופעילים מרכזיים בהצהרה משותפת לגלנט להחזיר את המנדט

רועי אזולאי

המרכז יבחר את חברי הכנסת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן