27.9 C
תל אביב
8 בספטמבר 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סניף כפר סבא אירח בגדול את ח”כ אקוניס,ח”כ פיניאן וסגנית השר גמליאל

הליכוד בכפר סבא זכה לבשורות מפיות נבחריו

ח”כ ויו”ר ועדת הכלכלה אופיר אקוניס,ח”כ ציון פיניאן וסגנית השר גילה גמליאל התארחו ביום ה’ בסניף הליכוד בכפר סבא.קשה היה שלא להתרשם מהקהל הרב שמילא את האולם מקיר לקיר ומכמות האנשים שנאלצו לעמוד מחוץ לסניף מפאת חוסר מקום.פעילי ליכוד מרכזיים מכל רחבי הארץ וחברי ליכוד מקומיים מילאו עד אפס מקום את הסניף ויצרו אווירה מיוחדת,אווירה שמתאימה יותר לימים של פריימריס או בחירות ולא לעוד כנס שבו מארחים ח”כים או שרים במה שקרוי בעגה הפוליטית ימי חול.

יו”ר הסניף והמשנה לראש העיר אורן כהן בירך את הבאים ושיבח את ח”כ אופיר אקוניס על פעילותו הברוכה בתפקידו כיו”ר ועדת הכלכלה בכנסת ואיחל לו בחום הצלחה בתפקיד החדש אותו יקבל בעוד 45 ימים עת יוחלף ע”י ח”כ שאמה ע”פ הסכם הרוטציה.כמו כן בירך את סגנית השר גילה גמליאל על הישגיה ועל פעילותה הברוכה וציין ושיבח את החוק אותו העבירה המקנה שנת לימודים חינם לחיילים המשוחררים.ושיבח את ח”כ פיניאן על פעילותו בשטח ובכנסת.בסיום דבריו מחו מס’ אוהדי קבוצת הכדורגל המקומית על מכירתה וכאשר עלו קצת הטונים הם הוצאו מן האולם והסדר שב על כנו.

אבי קדוש יו”ר הנהלת הסניף ברך את הבאים ,את ח”כ אקוניס ופיניאן ואת סגנית השר גמליאל.

כמו כן ציין לשבח את פעילות ח”כ ושרי הליכוד אל מול פעילותם של ח”כ ושריה של קדימה(עת היתה בשלטון) ושל מפלגת העבודה.

אחריו עלתה לדבר לילך דרשר,המועמדת לכנסת ה19 וניתן היה בנקל להבחין כי רבים מאד מיושבי המקום הם חבריה לקבוצה ולדרך.לילך ברכה בחום את יו”ר הסניף אורן כהן שהוא גם המשנה לראש העיר וציינה כי תקוותה היא כי לאחר הבחירות הבאות לראשות העיר התואר משנה ייעלם וישאר התואר ראש העיר.אורן ראוי ואת פעילותו הברוכה רואים בכל פינה בעיר ויש מקרים רבים בהם מושיט הוא עזרה לאנשים אשר לא שפר עליהם מזלם וזאת בסתר ולא למטרת עשיית הון פוליטי ופרסום,דבריה אלה זכו למחיאות כפיים ארוכות.כמו כן בירכה לילך את יו”ר הנהלת הסניף על פעילותו הברוכה,ואת הקהל הגדול שהגיע וחברי קבוצתה המקומיים ואלו שהגיעו מרחוק,וברכה אישית את חברי קבוצת צעירי הליכוד שהראו נוכחות מרשימה.לילך בירכה בחום את ח”כ אופיר אקוניס ואיחלה לו כי תפקידו הבא יהיה רם ויהיה תפקיד בו יוכל להשפיע וליזום למען הציבור אשר משתוקק לנציגים מסוגו של אופיר.

לילך לא חסכה מילות שבח גם מסגנית השר גילה גמליאל וציינה במיוחד את החוק אשר העבירה סגנית השר שמעניק שנת לימודים ראשונה חינם במוסדות להשכלה גבוהה לכל חייל וחיילת משוחררים ולבוגרי שירות לאומי-אזרחי שילמדו בגליל,בנגב,ביהודה ובשומרון,הרבה דיברו על הצורך בחוק שכזה וגילה עשתה.לילך פנתה אישית לגילה וביקשה כי תוודא אישית כי גם בני העדה הדרוזית ,היקרה לליבה, המשתחררים מצה”ל ומהשירות האזרחי-לאומי יזכו להטבה זו במלואה,בקשה שלוותה במחיאות כפיים ארוכות מצד הקהל.אני רואה בך גילה דוגמא אישית לכך שנשים וצעירים יכולים להצליח להשתלב בפוליטיקה ולעשות למען החברה ממנה צמחו,כל הכבוד לך הוסיפה לילך. וציינה כמובן גם את ח”כ הכנסת פיניאן אותו היא פוגשת רבות בשטח וציינה כי לאחרונה אף פגשה אותו בהילולת הצדקת בושאייף אותה ערך יואב דבוש חברה במושב זיתן.

סגנית השר גמליאל התייחסה לדבריה של לילך ואמרה כי הדרוזים אכן זכאים ככל חייל וחיילת משוחררים להינות מהחוק אשר העבירה בעזרתו של רוה”מ ופירטה קצת יותר לגבי ההטבות אשר מעניק החוק החדש.גמליאל גם ציינה כי לדעתה יש צורך בעוד נשים שיצטרפו לעשיה הפוליטית ולכנסת וכמו כן לעוד צעירים וצעירות ,מדובר בדור כשרוני ואחראי מאד וחשוב כי ייקח חלק בעשיה הפוליטית והחברתית,מדינת ישראל היא המדינה עם אחוז הצעירים הגדול בעולם,ובורכה היא בצעירים הטובים בעולם.סגנית השר הודתה לקהל הגדול שהגיע לסניף ולמארח יו”ר הסניף אורן כהן,ולחברה ח”כ אקוניס על פעילותו הברוכה כיו”ר ועדת הכלכלה ואיחלה לו הצלחה בתפקיד החדש אותו יקבל.

ח”כ אקוניס בירך את המארחים ואת הקהל הגדול וסיפר פעילותו כיו”ר ועדת הכלכלה,הוא סיפר על הכותרות אשר להן הוא “זוכה” בעיתונים אלו ואחרים בהם מכנים את החלטותיו כהחלטות כלכליות ימניות וציין כי הוא נבחר ע”י ציבור הבוחרים של הליכוד בדיוק למטרה זו.עוד ציין ח”כ אקוניס כי הכנסת הנוכחית היא הכנסת הקיצונית ביותר מבחינת חברי הכנסת הערבים שלה,הוא ציין כי בעבר היו גבולות אדומים ושזו הפעם הראשונה בה ח”כ נוטל חלק פעיל בפיגוע (ח”כ זועבי במשט הטורקי),אנו

 

 

מתמודדים כך ציין אקוניס מול ח”כ אשר הלכה למעשה מנסים לשים סוף למדינת ישראל כמדינת היהודים ויש הצורך ליצור חסמים אשר לא יאפשרו לח”כ שכאלה לעמוד שוב לבחירה,וכן הוסיף כי הצעדים שננקטו מול ח”כ זועבי אינם חמורים דיים אך זה מה שמותיר החוק.ח”כ אקוניס שיבח את עמידתו האיתנה של רוה”מ נתניהו אל מול מערכות לחצים יוצאות דופן הן בפן הבטחוני והן בפן המדיני.

ח”כ פיניאן שעלה לשאת דברים ציין את בעיית העובדים הזרים ואיך תוך מספר שנים יכול לגדול מספרם בצורה שממש מסוכנת לשוק העבודה בישראל ולישראל בכלל,הוא פירט והסביר על התקציב הדו שנתי שהאופוזיציה כה מתנגדת לו וזאת משום שמנוף הלחץ השנתי עת מעבירים תקציב נשמט מידיים סחטניות והמדינה יודעת בדיוק מה תקציבה וללא הדרישות הגדולות שמגיעות כל שנה עת מעבירים תקציב.

עוד פירט פיניאן על התקציב עצמו ועל חלוקתו למשרדים השונים ולמטרות השונות וציין כי התקציב הוא תקציב מצויין ומדובר בהישג לרוה”מ ולשר האוצר.כלכלת ישראל ציין ח”כ הכנסת פיניאן עמדה בגאווה במשבר שאר פקד את העולם ובהשוואה לכלכלות העולם אשר מצבם גרוע הרי שמצבה טוב מאד.

בסוף דברי הנואמים  ענו חברי הכנסת וסגנית השר בסבלנות לשאלות שנשאלו ע”י הקהל.

בסיום הכנס ניתן היה להבחין בקבוצה גדולה של פעילים מרכזיים מערים שונות (אשקלון,ת”א,

הרצליה,רמה”ש,כפר סבא,רמלה,בני ברק,לוד,כפר יאנוח שבצפון,מושבי השרון,רעננה וכו…)המסתודדת בחניית הסניף ומנהלת שיחה ערה,ניכר כי מכירים כולם אחד את השני\ה ועל המקהלה ניצח פעיל הליכוד המרכזי שלומי גבאי מרמלה.

בסיכומו של דבר יכולים אנו להיות גאים במפלגה ובשטח שחי ובועט כל הזמן,כי כנסים שכאלה ופעילות שטח שכזו יש רק בליכוד!וזו הסיבה העיקרית לעובדה שהליכוד בשלטון ומי ייתן שלעוד הרבה שנים.  

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי עומד מאחורי החתמה בעד ועדה מסדרת/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

חברי מרכז מגזר לא יהודי מצביעים נגד הועידה

אריק זיו ויזר

הרפורמה במינהל: פשרה בין קדימה לקואליציה/מאת:איציק דדוש

אריק זיו ויזר

למה בוגי!

בוגי: גם ביבי התנגד ל”תוכניות ההקפאה-2″ לפני חודשיים

אריק זיו ויזר

הרהורים בעיתות מלחמה /מאת:אלעד מרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן