27.9 C
תל אביב
8 בספטמבר 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

סינוואר מחכה לקמלה

למה הפכנו להיות צבא בלי טנקים, בן גביר אדיוט שימושי, הרפורמות על פי פסל, עידן רול אופוזיציה אחרת, 

היזהרו מקמלה 

עינינו רואות מקרוב כיצד האנושות מסרבת ללמוד את לקחי העבר וכיצד ההיסטוריה חוזרת על עצמה – בייחוד לאחר האירועים הקשים שחווינו בשנה האחרונה. בואו לא נשכח : לפני מלחמת העולם השנייה אליטה שתמכה בהיטלר ואנטישמיות במערב הנאור התקיימה ללא הפרעה. כך למשל מייסד דיסני היה תומך נלהב של היטלר ורעיונות הנאציזם. הנרי פורד אפילו יותר ממנו : הוא היה ידוע כתומך של היטלר והיטלר אפילו הזכיר אותו. צ’ארלס לינדנברג – הטייס המפורסם – ניהל קמפיין כנגד כניסה של ארה”ב למלחמה בנאצים. בואו לא נשכח גם את הארכיטקט פיליפ ג’ונסון – עוד מפורסם שתמך בהיטלר ובהמשך נאשם בריגול והפצה של תמיכה בנאצים כאשר צוטט כמי שאמר היה ש”היטלר יותר טוב מרוזוולט”.

עכשיו יש לנו את קמלה האריס שמדבריה משתמע שהיא תומכת בנאצים החדשים החמאס .לא משום שהיא חושבת שהם טובים אלא בשל התפיסה המוטעית שלה לתמוך במעשים שישאירו את חמאס על רגליו ועקב כך יביא לסיום מצב המלחמה כאשר הוא המנצח האלטרנטיבי. מה גם שהיא לא מסוגלת לבקר את תומכיו בארה”ב. למען האמת, היא מועמדת מפחידה לנשיאות. 

אני סבור שהסכנה הגדולה היא שאם אכן קאמלה תיבחר לנשיאה הרי ששואה גדולה נמצאת על מפתן מדינת ישראל והמערב הדמוקרטי.

מה אף שמפחיד הוא שיושב לו סינואר ומבין שיש סיכוי שתומכת שלו תיבחר לנשיאה. אז הוא תוהה למה להגיע להסכם? הוא ודאי אומר לעצמו : נחכה לנובמבר ונחליט.

כאשר טראמפ מצהיר שהוא לא מבין איך יהודים יכולים להצביע למפלגה הדמוקרטית, מפלגה שתומכת באחים המוסלמי, הרי שהוא לא טועה. צריך לזכור: הזרם הפרוגרסיבי התחיל באובמה ועכשיו המפלגה הדמוקרטית נכבשה על ידי השמאל הקיצוני והאחים המוסלמים.

לא לחינם אנחנו רואים כיצד המפגינים שבעד החמאס שורפים דגלי ארה”ב.

יש לקוות שזה יעיר את האמריקאים.

בין בן גביר לוינטר 

באחד מנאומיו הזכיר ראש הממשלה בנימין נתניהו את המפגינים וציין שהם אדיוטים שימושים. אחרי שבחנתי מקרוב בשנה וחצי האחרונות את מהלכיו וצעדיו של איתמר בן גביר הרי שבעיני לא יהיה זה מופרך לומר ברור שלאותם אידיוטים שימושיים יש חבר נאמן בשם איתמר בן גביר.

גם כאשר נתניהו המריא לארה”ב בן גביר ניסה לגנוב את תשומת הלב ויצר משברים שאין בהם כלום.

די אם ניקח למשל את הר הבית. “מי היה צריך את ההצהרות המיותרות הללו” תהה בפני מקורב לבן גביר ובכיר בעצמה יהודית. “בן גביר לא התבגר” סינן בצער. למרות שבסקרים עצמה יהודית חזקה, גם בן גביר לא מבין ששחקן אחד שיגיע ישנה את המפה בימין. לשחקן קוראים עופר וינטר.

רפורמות

ח”כ מושיקו פסל אמר השבוע שהממשלה קידמה השבוע שתי רפורמות משמעותיות : האחת בתחום האנרגיה והשנייה בתחום הכלכלה. 

בתחום האנרגיה רפורמה ולפיה אפשר להתנתק מחברת חשמל וגם להגיע להנחה משמעותית בחשבון החשמל שבמינימום 5 אחוז ועד לעשרים אחוז. בתחום הכלכלה, הרפורמה שמה שטוב לאירופה טוב לישראל. זאת רפורמה שתכניס את יבוא המוצרים לצריכה להורדת מחירים לצרכן.

עידן רול

אומנם עידן ח”כ מיש עתיד, אבל יש גם שם כאלה שהשביעי באוקטובר שינה להם.

עידן היה בעד אחדות, עידן פעל עם הקואליציה לפעול למען הלוחמים, וכך הוא מתמקד בפעילות שנמצאת בקונצנזוס, בכל מקרה עידן מסמל ומשדר שיש תקווה לאחדות. או כמו שדדי שימחי אמר : “שמונים אחוז מהעם מסכימים על שמונים אחוז”.

המפרקים בע”מ

האסון של אי ניהול נכון של הצבא מתחיל באהוד ברק ובמי שקבעו כי תפקיד הרמטכ”ל לא מצריך להיות שריונר. מאז קום המדינה כל גנרל שרצה להתקדם היה צריך לעשות הסבה לשריון כדי במעלה הדרגות. עד לכהונת אהוד ברק ואמנון ליפקין כרמטכ”ל כל קצין בצבא היה צריך להיות פשוט שריונר כדי להתקדם. המצב כיום הוא שיש פה דורות של גנרלים שלא ראו טנק מצריח מפקד הטנק. מופז היה הרמטכ”ל הראשון שלא היה שריונר. בוגי יעלון שהחליף את מופז בכלל עשה מקפצה בלי לראות טנק. מופז עוד היה אוגדונר של אוגדת שריון במילואים. בוגי גם את זה לא עשה. דן חלוץ הגיע לתפקיד הרמטכ”ל מתא הטייס, והתברר שחוץ מלהטיס מטוס הוא פשוט נפל. גבי אשכנזי גם הוא לא עבר הסבה לשריון, הפעם הראשונה שפיקד זה באוגדת חירם שהייתה בה חטיבת שריון. כך גם בני גנץ שלא פיקד מצריח טנק מעולם. וכך איזנקוט שכמו גנץ לא ראה צריח טנק. אביב כוכבי עוד רמטכ”ל שלא הבין את משמעות השריון. הרצי הלוי עוד יוצא סיירת מטכ”ל שלא ראה את המערכה מצריח הטנק. וכך הגענו למצב שהמטה הכללי פירק את חיל השריון. מבלי להכנס לכמויות הכל פורסם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ירדן היא המדינה הפלסטינית – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

נתניהו מחפש תחליף חברתי

אריק זיו ויזר

יריב,אל תתפטר!

אריק זיו ויזר

כחלון הוא כיפת הברזל של נתניהו

אריק זיו ויזר

מתפקדים במר”צ למען השבת

אריק זיו ויזר

אחרי חוק מופז צריך חוק אדלר – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן