27 C
תל אביב
16 בספטמבר 2024
ליכודניק
מרכז הליכוד במרכז ההתיישבות
סניפי הליכוד

מרכז הליכוד במרכז ההתיישבות

הליכודניקים מגיעים למגרון
תנועת הליכוד כיום היא תנועה המבטאת את קולו של רוב הציבור בישראל. רוב הציבור בישראל היום, מכיר בערכה של ההתיישבות ביהודה ושומרון ובכל חלקי הארץ בנגב ובגליל. ביום שלישי כ”ח שבט 21/02/2012 יתקיים אירוע ייחודי בחבל בנימין. האירוע יתקיים כאירוע הצדעה לראשי הסניפים ולחברי מרכז, חדשים וותיקים.
במהלך היום יסיירו חברי התנועה בהתיישבות בחבל בנימין יפגשו את תעשיית הבוטיק המתחדשת בחקלאות ובתיירות. יחד עם מראה העיניים הריחות והטעמים יוזמנו החברים לדון ולהתדיין בסוגיות הבוערות ביהודה ושומרון. הדמוגרפיה של אזרחי יו”ש, סוגיית מגרון ושלטון החוק והחיים לצד הבניה הפלסטינית. בפאנל נדון בעיניים אקטואליות דרך שיח משותף עם תושבים ובעלי תפקידים בכירים ברשות האיזורית. הסיור יחל בשעה 13:00 יעבור במספר אתרי מורשת והתיישבות, ויסתיים בארוחת ערב יוקרתית במרכז המבקרים שביקב פסגות בשעה 18:00.
כחברים בתנועה המובילה את הממשלה בישראל אנו מזמינים אתכם להצטרף לאירוע ייחודי זה לקחת חלק בעיצוב השיח על אסטרטגיה ציונית ביו”ש ולדון בדרכים מעשיות לחיזוק ההתיישבות בהשתתפות ראשי מועצות, ח”כים ושרים. לאירוע מוזמנים 200 ראשי סניפים וראשי מועצות הסניפים מכל רחבי הארץ. הערב מתקיים בארגון צעירי הליכוד, קבוצת תדמור, תא סטודנטים ציוני לאומי בשיתוף עם מועצה איזורית מטה בנימין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דברי ראש הממשלה בטקס בגבעת-התחמושת ערב יום הזיכרון לחללי צה”ל

אריק זיו ויזר

חברת ליכוד זוכה באות אומץ לשנת 2012

אריק זיו ויזר

הוגשה הצעת חוק מהפכנית המעניקה העדפות בקבלה לעבודה ובתנאי שכר ליוצאי צבא ומבטלת העדפות שניתנו עד היום לבני מיעוטים

דדוש:עכשיו מאוחר לבטל את רצון הבוחר.

אריק זיו ויזר

שלש שנים לגרוש – סיכום ביניים – משה פייגלין

אריק זיו ויזר

האם פייגלין ינצח בבית שמש ?

אלי חזן
דילוג לתוכן