32.2 C
תל אביב
27 ביוני 2024
ליכודניק
כללי

מירי רגב בכנס עם בכירים במשרד התחבורה

בהיותו פורום מקצועי מרכזי בתחום התחבורה והתשתיות, הכנס המקצועי של פורום חברות התחבורה והתשתיות בישראל שהתקיים היום במשרד התחבורה הוא אירוע מרכזי שמיועד לדיון ולהבנת האתגרים התחבורתיים שהתעצמו בעקבות המצב הביטחוני והאתגרים הלאומיים.

תחבורה ציבורית ותשתיות כבישים הן יעדים פוטנציאליים לפעולות טרור ואיומים אחרים כפי שאירע ב-7 באוקטובר על כביש 232 ובתקופת האינתיפדה. השימוש הנרחב ברכבים ציבוריים או בתחבורה ציבורית עלול להפוך אותם ליעדים לתקיפות, מה שמגביר את הסיכון ומצריך פתרונות וחשיבה מחודשת .

כמו כן, הכנס התמקד בשאלות על המשך קידום תכניות המשרד הקשורות לתחבורה ותשתיות, על רקע המחאה והפתרון הנדרש לאתגרי הביטחון המורכבים, הכרוכים בהפרה שיטתית של החוק וחוסר הוודאות הצומח מהאכיפה הבררנית.

באירוע השתתפו מירי רגב, שרת התחבורה, משה בן זקן, מנכ”ל המשרד, ואבנר פלור, שנמצא כאחראי הענף הנחיתי עבור המשרד. מצד שני, נכ”ל רמ״י וגם רשות החברות יענקי קוינט, יושבי ראש ומנכ”לי חברות התשתית



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זוכרים – 19 שנה לרצח רחבעם (“גנדי”) זאבי ז”ל

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

ליכודניק בדק: בראשי סתם התנכלה לדדוש

אריק זיו

קטי שטרית: מהח״כים המובילים בפעילות למען ההתיישבות

מערכת ליכודניק

“החרדים בבית שמש מתעוררים”

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד לוד למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

מבגין ועד ביבי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן