27.1 C
תל אביב
21 ביוני 2024
ליכודניק
בליכוד

מירי על פי קראוס

להב 433, יש לי חומר נהדר עבורכם בנושא חקירת מירי רגב, כנסו:

חשוב מאוד לחקור את משרד התחבורה, כי חשוב לגלות את האמת. זה הדבר החשוב ביותר לאיש חוק, לא?

אז גילוי נאות: כותב שורות אלו הוא חבר אישי של שרת התחבורה מירי רגב מזה שנים. האמת? לא היססתי לפנות אליה לא פעם ולא פעמיים, אפילו הרבה פעמים בשלל בקשות לאורך ציר הזמן שהיא במשרד הזה ובייחוד בתקופה האחרונה, במלחמת חרבות ברזל. אני רואה את הקשרים ואת פעילותי הפוליטית ככר לעזור ולסייע לאלו הסובלים מנחת זרועה של הבירוקרטיה, סוג של מצווה אם תרצו.

מה לעשות, יש לי לא מעט מכרים מפונים מכורח המלחמה, חלקם בעלי מוגבלות שבסך הכל רוצים להחליף את תו הנכה שלהם מרכב אחד שנשאר במגרש המשחקים של נסראללה, לרכב הנמצא בהישג ידם. פעולה פשוטה, אבל לאדם המוגבל בפעולות פיזיות ושאין בכוחו ללכת לסניף של משרד הרישוי ולעסוק בבוכלטריה – זו משימה בלתי אפשרית. ומה עשתה השרה כשפניתי אליה ולצוותה בנושא זה? רחמנא ליצלן, הורתה לסייע לאזרחים האומללים הללו. גרוע מכך, כשהם ביקשו להודות לה ולצוותה, היא אמרה שזה המובן מאליו ושלא צריך להודות. 

יש לי אפילו סיפור יותר מרשיע: מחזיקת תיק התחבורה בעיריית הרצליה לשעבר מטעם מפלגת מרצ (כן, מרצ!) ביקשה ממני להיפגש עם השרה, יש שם בהרצליה כמה עניינים בטיחותיים תחבורתיים החשובים ללבה ולתושבי עירה, היא הייתה חייבת להאיר את תשומת לבה של השרה ומנכ״ל המשרד משה בן זקן. לא תאמינו: איזה ליכוד, איזה רשימות ואיזה יהלום… השרה נפגשה עם מחזיקת התיק (מזכירכם: חברת מרצ, לכאורה האינטרס הפוליטי ההפוך של מירי רגב…), הכניסה גם את המנכ״ל לפגישה, שמעה את מצוקותיה, הבטיחה לסייע ושמרה עמה על קשר מקצועי.

ואם זה לא מספיק אז אני זוכר מפגש בכנסת בין פעיל ליכודי מוכר ביותר (שמו שמור במערכת…) לבין השרה, הוא ביקש ממנה לסדר משהו במשרדה ומירי רגב ענתה לו ללא היסוס: ״אם צריך עזרה אני כאן באהבה, אבל זה לא המשרד של אבא שלי״. מסתבר שאולי לא באמת אפשר לקנות את שרת התחבורה ביהלומים…

וברצינות: פתאום קם אדם ומחליט שהוא מחסל חשבונות ושופך החוצה את כל המכולה עם הרעלים. לכל שר יש קופסא שחורה, לכל אדם באשר הוא יש הגיגי לב מוצלחים יותר או פחות, אבל בבואכם לחפש את המושחת הבא, תעזבו במנוחה את אחת השרות הבודדות בממשלת ישראל שיש לה לב פועם, אזניים קשובות ומודעות לזולת (וזאת ללא כל קשר עם עשייתה הרבה המוכחת).

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערם של אילן כהן ויגאל כהן

אלי חזן

נקודות אור

עינר אביב

נפטר בני שמר – ליכודניק משתתף בצער המשפחה

אלי חזן

מאי גולן היא הדוברת הבינלאומית של הליכוד

ליכודניק

מטה גוש עציון מציגים: עושים פריימריז

אריק זיו ויזר

קבוצת שטרן: מסוכנת לליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן