27.1 C
תל אביב
26 ביוני 2024
ליכודניק
כללי

מאחורי הקלעים לקדמת הבמה: מני אסייג במופע סטנד אפ חושפני

אתמול בערב (חמישי), ובו היוצר והתסריטאי מני אסייג הציג את מופע הסטנד-אפ שלו ״מני TIME״ ובו הוא מארח את הקומיקאי המוכשר איתן בוכריס שאותו הוא גילה, בערב מהנה ואותנטי. אסייג (53) ידוע כאחד מיוצרי אחת הסדרות המצליחות ביותר בישראל בשנים האחרונות – ״שנות ה-80״.

את הסדרה הוא יצר יחד עם אחיו שלום אסייג ועם ליאור פריד במשך כ-5 עונות, ששודרה לראשונה בזכיינית ״ערוץ 2״”ועם סגירתו ברשת 13 עד לסיומה בשנת 2020. הסדרה מבוססת על ילדותו של אסייג בטירת הכרמל במשפחה מרובת ילדים על רקע אווירת כור ההיתוך בערי הפריפריה בישראל של אותה תקופה.

אל האירוע הגיעו בנוכחות ימנית מרשימה. בין האורחים שנכחו במופע ואישרו הגעה בשביל לפרגן ליוצר מני אסייג לרגל המופע, ניתן היה למצוא את חבר הכנסת חנוך מילבצקי, הטייס במיל׳ שי קלך – שבחודשים האחרונים הודח משירות מילואים בחיל האוויר על רקע עמדותיו הפוליטיות, וחבר תנועת הביטחוניסטים אליהו יוסיאן.

 עוד הגיעו משפיען הרשת שנודע בעקבות הפעילות ההסברתית שהוא מקדם עבור ישראל בארץ ובעולם יוסף חדאד, הפעילה החברתית למען תושבי דרום תל אביב שפי פז, ומגיש ערוץ 14 עידו טאובר שהגיע אל האירוע יחד עם אשתו.

במופעו  מתאר אסייג בצורה משעשעת את קורות חייו, את יחסיו עם משפחתו ואת הנסיבות אשר הובילו אותו בסופו של דבר לעבוד כתסריטאי ויוצר. במהלך המופע הצליח אסייג ליצור קשר אמיץ עם הקהל שבמהלכו הוא שיתף בצורה מרגשת בפרטים רבים הנוגעים לחייו האישיים.

 בין היתר חשף אסייג פרטים רבים הנוגעים ליחסיו עם אשתו מיכל וחשף באומץ רב אודות השימוש בכדורים פסיכיאטריים, על מנת לעלות את המודעות לאנשים רבים אשר סובלים מחרדות ולא פונים לקבלת עזרה עקב החשש מסטיגמה חברתית שתדבק בהם. נושא שיש לציין שהוא בעל חשיבות רבה בימים אלו, זאת על רקע אירועי ה-7 באוקטובר ונפגעי הטראומה והלם הקרב הרבים שהתווספו במהלכה.

כמו כן, שיתף ביחס לקשיים אותם חווים אנשי ימין בתעשיית הבידור שממנה צמח, המורכבת בעיקר מאנשי שמאל ובהתאם לכך לנסיבות שהובילו אותו לפתוח במופע סטנד-אפ ולטפח את הקומיקאי איתן בוכריס המוכשר, שהתגלה כהפתעת המופע ולדבריו של אסייג הוא ״הדבר הבא״.

שיתוף הפעולה בין מני אסייג לאיתן בוכריס התברר כהצלחה גדולה והכימיה ביניהם על הבמה ניכרת. בחשיפותיו האישיות של מני אסייג יצר מופע חם, לא ציני, חשוף ואותנטי. בעוד איתן בוכריס שהתגלה כשחקן בחסד (וזמר לא רע בכלל) הוסיף מקוריות, הומור וגיוון. כאשר גילם במהלך המופע דמויות מנשות תקשורת כמו אילנה דיין וצופית גרנט, לזמרות כמו דנה אינטרנשיונל, זהבה בן וריטה. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הילד המפגר של ישראל

אלי חזן

מסתמן: מספר ראשי העיר מטעם הליכוד גדל לאחר הבחירות

רועי אזולאי

אזהרה: מקליטים אותך בוואטסאפ.

רועי אזולאי

שנה טובה לראש הממשלה ולרעייתו

עינר אביב

שגריר חדש לישראל בטורקיה

אריאל אילוז

בן יאיר היה שומר הסף שנכשל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן