26 C
תל אביב
30 באוגוסט 2024
ליכודניק
דיווחים שוטפים

כולנו ברל’ה קרומבי

הארגון “אחים לנשק” שלח מכתב התראה לפעיל הימין ברלה קרומבי, ובכך הצית סערה בקרב הציבור הימני. קרומבי, הידוע בפעילותו הנמרצת למען ערכי הימין, יצא בהצהרה חריפה נגד הארגון והבטיח להילחם בו משפטית ובמדיה. לדבריו, “הארגון הבזוי הזה שם לו למטרה לנסות לסתום את הפה לימין כולו”.

המכתב שקרומבי קיבל, ככל הנראה, מאיים על חייו ועל חופש הביטוי שלו, ובכך מעורר דאגה רבה בקרב תומכיו. קרומבי, שלא נרתע מהלחצים, מתכנן לנהל מאבק משפטי מתוקשר נגד “אחים לנשק” ולהביא את המאבק לכותרות.

בין אם מדובר במאבק פוליטי או אישי, ברור כי המתיחות בין הימין לשמאל ממשיכה לבעבע ולהשפיע על השיח הציבורי בישראל. התגובה של קרומבי מראה על נחישותו לעמוד על עקרונותיו ולא להיכנע ללחצים.

הימין רואה במאבקו של קרומבי מאבק עקרוני על חופש הביטוי והזכות לחיות בחברה דמוקרטית שבה ניתן להביע דעות שונות בלי לחשוש מרדיפות או איומים. כך, המאבק המשפטי המתוקשר עשוי לשמש כאבן דרך חשובה במאבק רחב יותר על חופש הביטוי בישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בניגוד לדיווחים בערוצי התרעלה יש פגישה עם בידן

אריק זיו ויזר

גלנט בנאום יומי

אריק זיו ויזר

הסרבנות הייתה פקטור

אריק זיו ויזר

הנוחבות דינם מוות

אריק זיו ויזר

גלנט עובד נגד הממשלה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן