27.9 C
תל אביב
8 בספטמבר 2024
ליכודניק
דעות

“יש על מי לסמוך!”

ליכודניק מביא את דבריה של טלי ארגמן בערב הרמת הכוסית של יו”ר הסניפים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו 

 

כבוד ראש הממשלה בנימין נתניהו

ראשי סניפים ומועצות, חברים יקרים,

שנה טובה לכולכם ולכל עם ישראל,

בחודשים האחרונים עברנו כולנו תקופה קשה. עמדנו במלחמה בת 50 ימים. היא הסתיימה לפני כשבועיים ועדיין הדיונים לגבי ההסדרה הסופית לפנינו. בפרק הזמן הזה התוודענו בזעזוע גם לאכזריותו החולנית של ארגון מרצחים חדש ושמו דאעש. סוג של סרטן אלים במיוחד. דומה כי אין רגע דל בחייה של המדינה.

בתקופה שכזאת, למרות הפחדים והחששות ידענו, ואנחנו יודעים, שיש על מי לסמוך. השלישייה המובילה נתניהו, יעלון וגנץ ניהלה את הלחימה בחכמה, בקור רוח, ובאחריות. העם ידע להעריך את ההנהגה שהובילה אותו בימים הקשים. נתניהו שהתגלה שוב כמנהיג שקול, מנוסה וחכם, הפך לגיבור גם בעיני רבים מאנשי השמאל. כך גם רעייתו שיצאה לבקר פצועים ומשפחות שכולות. מעולם לא שמעתי אנשי שמאל שבסביבתי מדברים כך על מנהיג הליכוד. גם מנהיגי העולם התרשמו ממנהיגותו בימי חירום לאומיים ונתנו לישראל חבל ארוך.

והנה דווקא מתוך חברינו בממשלה ובכנסת, עלו קולות צורמים. האמירות הללו בזמן מלחמה היו בבחינת דבר שלא ייעשה. בזמן מלחמה יותר מתמיד צריך לחשוב על המדינה ולא על האינטרס האישי. בימים שכאלה ראוי להיזכר בדבריו של הנשיא קנדי שהפציר בשומעיו לחשוב מה הם יכולים לעשות למען אמריקה ולא רק מה אמריקה יכולה לעשות למענם. אכן, תופעת לחישות הביקורת האנונימיות והירי מתוך הנגמ”ש ראויה לגינוי מצד כל חברי התנועה. לביקורת בהחלט יש מקום. אנחנו מדינה דמוקרטית, אבל היא צריכה להישמע בשש אחרי המלחמה ולא כאשר רועמים התותחים.

יש אומרים שאת המלחמה הזאת אפשר היה לסיים אחרת. אולי. אינני מומחית בענייני צבא. יחד עם זאת, רוב המומחים טוענים שהמלחמות של היום אינן מסוג מלחמת ששת הימים. אין עוד מלחמות בהן יש ניצחון בסגנון זבנג וגמרנו. ראו מה קורה לאמריקאים בעיראק ובאפגניסטן, לרוסים בצ’צנייה ועוד. אני מאמינה – וכמוני רוב העם – שהתוצאה שהשיג צה”ל בהנהגת השלישייה המובילה הוא הטוב ביותר שניתן היה להשיג. אני מאמינה שההישג גדול יותר ממה שמתארים אותו.

לכן, אני קוראת לכם מכאן לא להתרשם מהעיתונות ומהעיתונאים העוסקים בחכמת הבדיעבד. הרי כולנו יודעים כי חלקים רבים בתקשורת שלנו מוטים לצד אחד בלבד וזה איננו הצד של נתניהו. לכן אל תתרשמו ממה שנכתב בעיתונות. העולם שם ציני ולא פעם גם זדוני.הקשיבו לשכל הישר ואמרו זאת בקול גדול גם לשרים ולחברי הכנסת, וגם אצלכם בסניפים. אם יש מי שאומרים שצריך להחליף את המנהיגות – השיבו לו: עדיין אנחנו לא רואים מישהו שמתקרב לנתניהו מבחינת הידע, יכולת הביצוע וההחלטיות הנבונה. אין מי שיכול להחליף אותו.

הסקרים המתפרסמים בעיתונים מעידים כי גם הציבור הגדול חושב כך. הוא תומך בנתניהו בתפקידו כראש הממשלה.יש לנו מנהיג בעל שיעור קומה בינלאומי ואנחנו צריכים לאתרג אותו ככל יכולתנו. אל לנו לצפות ממנו לתמורה אישית. אל תחשבו מה נתניהו יכול לעשות למענכם אלא מה אתם יכולים לעשות למען נתניהו. כי הוא המייצג הבכיר ביותר של מדינת ישראל ותנועת הליכוד.

התפקיד של ראש ממשלת ישראל נחשב לתפקיד הקשה ביותר בעולם. בתקופה זו של רעידת אדמה במזרח התיכון ראש ממשלת ישראל חייב להיות משוחרר מלחצים פנים מפלגתיים. צריך לאפשר לו לעבוד ולא להעיק עליו ברטינות פופוליסטיות. אנחנו לא יכולים להרשות זאת לעצמנו. ולכל מי שמדבר על שיפור רמת החיים אני רוצה להזכיר כי החיים קודמים לרמת חיים. ונתניהו עובד כיום קשה כדי להבטיח שלנו ולכל אזרחי מדינת ישראל יהיו קודם כל “חיים”, וזה משהו שלא מובן מאליו בשכונה בה אנו חיים. חישבו על כך!             

תודה רבה לכם.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

100 ימים של חסר

אריק זיו ויזר

בין צפון קוראה לאיראן והלויה של הסכם הגרעין

חיים פוזן חבר ליכוד סניף צפת

חזן מאיר לשטרסלר

אריק זיו ויזר

עייני זועבי ואחרים

אריק זיו ויזר

חג השבועות – חג מתן תורתנו הקדושה

אריק זיו ויזר

דחיקת המציאות האסלמית

עינר אביב
דילוג לתוכן