25 C
תל אביב
8 בספטמבר 2024
ליכודניק
בארץ

“יש לי סימפטיה לאנשים מהשומרון”


שלמה גרוניך שר בהופעה ראשונה בשומרון

 

“יש לי סימפטיה לאנשים מהשומרון” – כך שר  הזמר שלמה גרוניך, בפראפרזה על שירו “יש לי סימפטיה לאנשים בתל אביב”, בהופעה מיוחדת בישוב ברקן שבשומרון.

 

בהופעה, הראשונה של גרוניך בשומרון, שהתקיימה בהשתתפות הזמר והמלחין שלמה  גרוניך והתזמורת האנדלוסית החדשה של אשקלון, השתתפו למעלה מאלף אזרחים תושבי המועצה האזורית שומרון – דתיים וחילוניים כאחד- , והיא התקיימה במעמד שרת התרבות והספורט לימור לבנת, ראש המועצה  האזורית שומרון גרשון מסיקה ומנכ”לית “תרבות לישראל”.

 

קודם להופעה אמרה השרה לבנת  לקהל: “אני רוצה להודות לכם  על מה שאתם, על השליחות  שלכם, שאתם נאחזים כאן באדמת השומרון. מאז כניסתי למשרד התרבות טוהספורט אני פועלת לכך שתרבות    וספורט יהיו לתושבי השומרון ולכל תושבי יו”ש בדיוק כמו כל אזרח אחר במדינה.

אני רוצה להודות לך, ראש מועצת השומרון גרשון מסיקה, על מה שאתה ועל איך שאתה דואג כל הזמן לצרכי השומרון ותושביו”.

 

ראש המועצה  האזורית שומרון גרשון, גרשון מסיקה,  הודה  לשרת התרבות לימור לבנת וכן לעמותת “תרבות לישראל”, כמו גם  למפיקי הערב מתנ”ס שומרון: “ההתיישבות בשומרון צורכת תרבות ומוזיקה, ההתיישבות היא חברה כמו בכל מקום בארץ, וזכאית לכל פעילות תרבות. אנו נבנה את ארץ ישראל, ניישב אותה ונשמח בה גם בשירה ובתרבות – אמר מסיקה”.

 

כזכור, לפני שבועיים בישוב רבבה, כחלק מפעילות הקיץ של המועצה  האזורית שומרון, הופיע לראשונה בשומרון גדול הזמר החסידי אברהם פריד בהופעה מלאה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אבי וייס חייב לפטר את הזוהמה הזאת

מוטי אוחנה בפוסט בפייסבוק

החנוכיות שהרגיזו את הרשות הפלשתינית…

אריק זיו ויזר

עיר ללא ראש

ד"ר אביגדור הדר

“אסור לזעזוע להשתיק את הדרישה לבדק בית בהתנהלות מועצת יש”ע”

אלי חזן

“להחיל הריבונות על כל הישובים ביו”ש ולהחזיר השליטה בקבר יוסף”

אריק זיו ויזר

ליכודניק מרכין את ראשו בשל מותו של אפי נחמיה

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן