27 C
תל אביב
16 בספטמבר 2024
ליכודניק
יורם כהן ווינר,  דרוקר לוזר
בארץ כללי

יורם כהן ווינר, דרוקר לוזר

החלום של גלנט ואטילה, עמית הלוי משתף פעולה עם אלקין הבוגד, ליברמן מילל על חיסול הנייה, למה אפרת רייטן חותרת לשמאל הקיצוני.

יורם כהן הפך לדמות מדוברת מאוד במתחם ערוץ 13, המביט כעת בקנאה לעבר ערוץ 14. על אף שלא השקיע סכומים גדולים, ערוץ 14 הפך לערוץ השני בגודלו בישראל, וכהן שמנווט  את ערוץ 14 . גורם בכיר בערוץ 13, שביקש להישאר בעילום שם, ציין כי בערוץ 14 ישנם אנשים שמבינים את התפקיד שלהם, תוך שהוא מרעיף שבחים מרומזים על כהן. אותו גורם גם השווה את השפעתו של כהן לזו של דרוקר בערוץ 13, תוך שהוא רומז כי בערוץ 13 נעשו טעויות .

קבוצת דרוקר השתלטה על הערוץ , ופשוט השתלטה על הנרטיב, וכן כלכלית הם שותים את התקציב עם קש.

אותו מקור הזכיר מקרה שבו אברי גלעד הציע למנכ”ל ערוץ 13 לפנות לקהל יעד לאומי, אך נדחה בנימוק “אנחנו לא עובדים עם פאשיסטים”.

הנרטיב ממשיך לעסוק בהשפעה הנתפסת של השמאל על התקשורת והשיח הציבורי בישראל, תוך הדגשת הדומיננטיות של השקפות שמאלניות בכלי תקשורת ופלטפורמות מרכזיות. השפעה זו עומדת בניגוד חריף ליחס כלפי דמויות ימניות, אשר לעיתים קרובות מודרות או מותקפות על סטיות קלות מהקו המרכזי.

בזירה הפוליטית, ובפרט בליכוד, נשמעות ספקולציות לגבי אטילה שומפלבי ויואב גלנט מוזכרים כמועמדים אפשריים להוביל כיוון חדש למפלגה.

גלנט חולם על השתלטות על הליכוד מול נתניהו.

ואטילה חולם שהוא יכול לרוץ בליכוד ולעבור פריימריז. גלנט וגם אטילה  נתפסים כמי שאינם מחוברים למציאות.

הכתבה נוגעת גם בחששות בנוגע לאסטרטגיות צבאיות, ובפרט לתוכנית צה”ל לפלישה קרקעית ללבנון, שלדעת חברי כנסת בוועדת החוץ והביטחון תסתיים בכישלון חרוץ.

‏הח״כים עמית הלוי, זאב אלקין ואוהד  טל מועדת חוץ וביטחון שיגרו מכתב  התרעה סודי לרהמ והקבינט.

עמית אל תיפול בפח שאלקין טומן לך, אלקין אדריכל ממשלת האחים המוסלמים. 

אלקין היה מי שרדף את חבריו לשעבר מהמחנה הלאומי. כאשר מנע מהם פעילות בכנסת.

כמו כן, מוזכר חיסול הנייה  כרגע מכונן.

בתגובה ליברמן מזכיר כי הוא רצה לחסל את הנייה ונתניהו התנגד.

רק מה ליברמן היה חבר בכיר בממשלת האחים המוסלמים,  ואם היה רוצה יכל לחסל את הנייה יכל לדרוש בלעדיו לא הייתה ממשלה, יתר על כן ליברמן היה שותף למדיניות ההכלה , כאשר בתקופתו כמות העובדים מעזה גדלה.

לבסוף, מוזכרת אפרת רייטן כדמות ציבורית שנתפסה בעבר כשייכת למיינסטרים, אך כעת נתפסת כמי שנסחפת לשוליים. תזוזה זו מושווית בהומור לניסיון לעקוף מימין את יאיר גולן, שלוקח את שרידי מפלגת העבודה לעמדות שמאל קיצוניות יותר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מאינקוויזיציה ועד החמאס

רועי אזולאי

אירית אהרני ענקי מתמודדת בפריימריז בליכוד

דניאל נחמיה

תרבחו ותסעדו! מימונה באווירה ליכודית בביתה של חירות איתח

רועי אזולאי

מהנדסת את חיי החיילים

אריק זיו

מיקי זוהר מינה את אביגדור קהלני ליו״ר מרכז זלמן שזר

רועי אזולאי

התאגיד כאן לאן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן