27.9 C
תל אביב
30 באוגוסט 2024
ליכודניק
כללי

השר יריב לוין לפעילת ליכוד בוואטסטפ: ״לא אממן ייצוג למחבלי נוחבות מכספי משרד המשפטים״

על רקע החלטה השערורייתית של בג”ץ שהורה למדינה לממן את עורכי הדין של כ-100 מחבלי הנוחבה, פרצה סערה ציבורית ופוליטית בישראל. הציבור הישראלי התנגד בעוצמה ברשתות להוצאת כספי מיסים למימון ייצוג משפטי של טרוריסטים, והגיב בגישה נחושה נגד השיפוט הפייסני של בית המשפט, שמנהיג כרסום מתמשך בהרתעה הישראלית.

יריב לוין והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיבו בחומרה להחלטת בג”ץ, ולוין הצהיר באפן חד וברור כי משרדו לא יממן ייצוג משפטי למחבלים. היום, בשיחה בוואטסאפ שניהל עם אזרחית שפנתה אליו, הבטיח לא להפוך את החלטת בג”ץ למציאות, ולפעול כדי לתקן את המצב האבסורדי שבו הציבור הישראלי נאלץ לממן מכספי המיסים ייצוג משפטי לרוצחים אכזריים.

מקרה זה מסתמן כנקודת שבר נוספת בין הרשות השופטת לממשלת הימין. בהמשך המקרה, תועלה היום לדיון הכנה לקריאה ראשונה בוועדת חוקה, הצעת חוק בשם “ייצוג אסירים ביטחוניים שהשתתפו במלחמת חרבות ברזל”, המיועדת להבהיר את הגישה הציבורית לנושא הרגיש הזה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוצאות בחירות בסניף הליכוד ביקנעם עילית למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

ח”כ אלי כהן בלעדי לליכודניק: “התקציב שעבר רע לישראל; נפעל להפיל את הממשלה”

מערכת ליכודניק

תוצאות פריימריז 2022 רשימה ארצית

אריק זיו ויזר

בחזרה ל – 73′ – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

מירי רגב בכנס עם בכירים במשרד התחבורה

רועי אזולאי

“מִזכּר” מתאבל – משה ארנס –אחרון הג’נטלמנים בליכוד

מזכר
דילוג לתוכן