28.2 C
תל אביב
8 ביולי 2024
ליכודניק
דיווחים שוטפים

הנוחבות דינם מוות

איילה חסון: עוד לא הוגש כתב אישום אחד נגד מחבלי הנוחבה השפלים שרצחו ואנסו ושרפו והתעללו. אבל המשטרה והפרקליטות הקדישו את היום כולו לערער על החלטות שיפוטיות שבהן נקבע שיש לשחרר את החשודים ברצח מחבל נוחבה.

המצב שבו מחבלים נוחים לפעול באלימות ולגרום לטרגדיות נוראיות ללא תגובה משפטית מיידית, מעורר דאגה רבה בציבור. האירועים האחרונים שבהם מחבלי הנוחבה התנהגו באכזריות בלתי נסבלת, גרמו לזעזוע עמוק והביאו את הציבור לדרוש צדק מיידי.

המשטרה והפרקליטות, שמצויות בתפקיד מרכזי במערכת המשפט, נדרשות לפעול באופן נחוש ומהיר על מנת להבטיח שהצדק ייעשה. עם זאת, העובדה שהן הקדישו את היום כולו לערער על החלטות שיפוטיות, במקום לפעול בנחרצות נגד המחבלים עצמם, מעוררת ביקורת חריפה.

השר מיקי זוהר התבטא בנוגע לנושא זה ואמר: “כל מחבל דינו מוות! הגיע הזמן לחוקק את זה רשמית”. דבריו של השר זוהר מייצגים עמדות נוקשות ועקרוניות כלפי המחבלים, ומבטאים את הרצון להחמיר את העונשים על מנת להרתיע ולהגביר את הביטחון.

הדרישה לחקיקת חוקים מחמירים יותר נגד מחבלים היא נושא שנוי במחלוקת, אך נראה כי הציבור רחב מתמוך במהלכים אלו, במיוחד לאור האירועים האחרונים. חקיקה שתעניק עונשי מוות למחבלים עשויה להוות צעד משמעותי במאבק נגד הטרור, אך גם מעוררת שאלות בנוגע לזכויות האדם ולתהליך המשפטי הראוי.

בכל מקרה, חשוב שהמערכת המשפטית תתמודד עם המצב הנוכחי בצורה יעילה ומקצועית, על מנת להבטיח שהפושעים יועמדו לדין ושהצדק ייעשה במהירות האפשרית. רק כך ניתן יהיה להחזיר את תחושת הביטחון לציבור ולהראות שמדינת ישראל נחושה להתמודד עם כל איום בצורה נחושה ובלתי מתפשרת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גלנט עובד נגד הממשלה

אריק זיו ויזר

בניגוד לדיווחים בערוצי התרעלה יש פגישה עם בידן

אריק זיו ויזר

גלנט בנאום יומי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן