27.1 C
תל אביב
21 ביוני 2024
ליכודניק
כללי

הלן מזוז באירוע לציון יום ירושלים : ״ירושלים היא סמל לאומי ולא נושא לפשרה״

מתוך דברים שנשאה אמש המשנה לראש העיר רעננה הלן מזוז בארוע לציון יום ירושלים ברעננה בפני כ2000 מתושבות ותושבי העיר. 

״ירושלים אותה שחררנו היא הרבה מעבר למוקד תפילה וגעגועים. ירושלים היא סמל לאומי.
היא סמל לאחדות, לדו-קיום, לאיש באומנותו יחיה. אנחנו יכולים להיות חלוקים בדעותינו מימין ומשמאל, יש לנו ויכוחים על הדרך ועל המטרה, אבל אני מאמינה שאין ויכוח כי אין שתי ירושלים, יש רק ירושלים אחת.
ירושלים שלעולם לא יכולה להיות נושא לפשרה, בדיוק כמו שמדינת ישראל, ביטחוננו קיומנו של העם היהודי כאן בארץ ישראל לא נתון לפשרה״.

דברים אלו של מזוז הגיעו לדבריו של חבר מרכז הליכוד גבריאל יחיא שמלווה אותה, בין היתר על רקע ההתנגדות הפוליטית של השמאל ליום ירושלים המתבססת בעיקר על הרקע ההיסטורי והפוליטי של היום עצמו. כתוצאה מכך, השמאל עשוי לחוות את יום ירושלים כיום שמערער את היציבות הפוליטית, ובמקום לחגוג את הקשר היהודי לעיר, הוא מעדיף להעלות את התיאוריה הפוליטית וההיסטורית האפלה הקשורה לכיבוש ולסבל פלסטיני.

במיוחד על רקע זה חשוב לשוב ולהזכיר שיום ירושלים הוא לא רק חגיגה של אחדות ירושלים ושל חיזוק הקשר היהודי לעיר, אלא גם יום שמזכיר ומאפיין את החשיבות ההיסטורית והתרבותית של יום ירושלים. כל אלה במקביל לרצון להפוך את יום זה ליום של שלום, דו-קיום ואחדות, בלי להזניח את המרדף אחרי פתרונות פוליטיים.

יום ירושלים שמח!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי הוא איש השנה של ליכודניק ? חוברת האתר נשלחה לחברי המרכז ומועצות הסניפים

אריק זיו ודניאל נחמיה

אור אדום לאבתסים מרעאנה שלחצה על הגז בעת צפירת הזכרון

דניאל נחמיה

נתניהו הודיע על כוונתו לשריין את שקלי, סילמן, משה סעדה ויוסי פוקס

מערכת ליכודניק

בחזרה ל – 73′ – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

אולי מפקד משמר הכנסת צריך להחליף את המפכ”ל

אריק זיו ויזר

הזיגזוג של יעלון נחשף

אריאל אילוז
דילוג לתוכן