27.1 C
תל אביב
26 ביוני 2024
ליכודניק
כללי

בצל הטילים חוגגים ל”ג בעומר

הילולת בושאייף כמדי שנה באווירה ליכודית אצל יואב דבוש

ביום ראשון האחרון, התקיים בבית הכנסת בושאייף שבמושב זיתן ההילולה המרכזית של ל״ג בעומר לזכר רבי שמעון בר יוחאי. בית הכנסת קרוי על שמה של בושאייף, שלפי מסורת יהדות לוב הייתה בעלת יכולות ריפוי מיסטיות ובתו של רבי ישמעאל כהן גדול, שהיה תנ״א וכהן מפורסם שהוזכר בדברי חז״ל.

בית הכנסת המפואר משמש כבית כנסת חשוב ליוצאי לוב ומהווה העתק מדויק של בית הכנסת בזליתן שבלוב. יואב דבוש , יו”ר הוועד המנהל של בית הכנסת הוא דמות חשובה בקרב קהילת יהדות לוב בישראל ומכהן כיו”ר ארגון יוצאי לוב העולמי. כחלק מתפקיד זה הוא מקיים את ההילולה פעמיים בשנה בל״ג בעומר ובחג סוכות לפי המסורת הלובית.

בנוסף, דבוש משמש כחבר מרכז הליכוד המוכר כאחד מאנשי השטח הוותיקים והחשובים במפלגה. במשך השנים הוא שימש כיועץ פוליטי לשרים וחברי כנסת רבים. בין היתר: גילה גמליאל, אתי עטיה וגדעון סער.

בשיחה עם יואב דבוש, מספר כי לאחר מטח הטילים ששיגר חמאס מרצועת עזה, היה חשש בקרב המארגנים לאור הביטולים הרבים שבאו בעקבותיו, שהשנה ההילולה תתקיים במתכונת מצומצמת מהרגיל. אמנם על אף החששות בתחילת האירוע, בהמשך דווח על הצלחה רבה לאחר שהגיעו אלפים רבים של אנשים מכל רחבי הארץ.

כחלק מהאירוע, במה עם תזמורת נגני העדה הלובית, דוכני מזון עם מיטב המאכלים המסורתיים , חדר הדלקת נרות ושמן. את האירוע הענק כמדי שנה פקדו אנשי ציבור, רבנים, ושרים בכירים שהגיעו להראות נוכחות.

בין היתר נוכחו באירוע :

ח״כ ששון גואטה

ח״כ אושר שקלים

ח״כ קטי שטרית

ח״כ בועז ביסמוט

ח״כ ויטורי ניסים.

 

שר הכלכלה ניר ברקת

שר הפנים משה ארבל

שר לביטחון פנים איתמר בן גביר

הרב ניצן ראובן

הרב סעדה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

היהודים ניצחו את הישראלים

אלי חזן

ישראל מתחסנת!

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

בחזרה ל – 73′ – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

הדס שון לוי משתפת בהכרזה חשובה

מערכת ליכודניק

בכירי מטה הבחירות בליכוד נרדמו בשמירה

אריק זיו ויזר

נתניהו לליכודניקים: צאו להצביע לנבחרת מנצחת

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן