28.2 C
תל אביב
27 ביוני 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

האם דניאל הגרי בדרך לרשימת כחול לבן לכנסת ?

מרד  הפיונים בליכוד,  ראשי ערים רוצים רשימה חדשה, גלנט מריונטה של המטכ”ל, 

 לקשריו ההדוקים של דניאל הגרי עם בני גנץ, לאחר ששירת כעוזר גם לגנץ וגם לרמטכ”ל לשעבר גדי איזנקוט, יש תפקיד משמעותי בהתמודדותו ברשימת כחול לבן לכנסת. ניסיונו בתקשורת צבאית כדובר צה”ל הדגים את יכולתו לנהל מסרים מורכבים ויחסים עם הציבור, כישורים בעלי ערך בקריירה פוליטית. בנוסף, המוניטין והמנהיגות שלו בתוך צה”ל זיכו אותו באמון של גנץ ואיזנקוט, מה שהופך אותו למועמד חזק ברשימת כחול לבן.

בתקופה האחרונה, הגרי מדבר יותר כמו פוליטיקאי ופחות כמו קצין בצבא, מה שמרמז על מוכנותו לעבור משירות צבאי לתפקיד פוליטי. התבטאויותיו הפומביות והטיפול האסטרטגי בתקשורת הצבאית מצביעים על תזוזה לכיוון שיח פוליטי, התואם את הציפיות ממועמד פוטנציאלי לכנסת. כפי שדרש סגן הרמטכ”ל ודובר צה”ל עופר וינטר שלא לעסוק בפוליטיקה בזמן שירותו, ייתכן שגם הגרי יצטרך להחליט אם לפשוט את המדים או להפסיק לעסוק בפוליטיקה.

רק מעניין איפה שר הביטחון גלנט, האם הלוחם גלנט הפך להיות מריונטה של המטכ”ל. 

הליכוד לאן

מרד הפיונים בסיעת הליכוד, גוטליב את סעדה הפיונים ניצחו והפסידו.

כשלב ראשון החוק נתקע וירד מסדר היום , אבל העונש של הרחקה מוועדת חוקה של הצמד נשאר על כנו.

החמ”ל של ליברמן ישאר יתום כי למדנו כבר שמי שצועק לא מצליח.

לדוגמה אפילו הציצן בן גביר רצה להיכנס לקבינט וקייבל נייט.   

בחוק הדיינים ראינו את ראשי הערים מתנגדים לחוק ולא מרפים. תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון; בני ביטון, ראש עיריית דימונה; וחיים ביבס, ראש עיריית מודיעין ויו”ר השלטון המקומי, הודיעו שהחוק לא יעבור, וכך היה בסוף.

התארגנות של ראשי ערים מהליכוד מסמנת גם את רצונם למעורבות בבחירות המקדימות בליכוד. בחודשים האחרונים אנו שומעים מהם שהם ידאגו לכך שברשימת הליכוד יכנסו מועמדים ראויים. האם הצהרות אלו יובילו לקביעת הרשימה בפועל? זאת שאלה שרק העתיד יוכיח, אך ההצהרה מסמנת שיש רצון לשינוי.

טוב יעשו ראשי הערים אם יתחילו מעכשיו לסמן קבוצה של מועמדים חדשים, כאשר המובילים הם דדי שימחי, איריס חיים ויחיאל לייטר. לצידם, צריכה להיות קבוצה שמורכבת מצעירים שחזרו מהלחימה וקצינים מדרגות של תת-אלוף ומטה. רמטכ”לים ואלופים כבר הוכיחו כישלון, ולכן יש צורך בהחלפה ושינוי.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עלה בידו

אריק זיו ויזר

המריונטות של ארנון גלעדי

אריק זיו ויזר

אביבה גלעד מגיע

אריק זיו ויזר

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

אדלר : בוז’י נראה כמו מחזיק מפתחות של לבני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן