25.1 C
תל אביב
8 ביולי 2024
ליכודניק
דיווחים שוטפים

גלנט עובד נגד הממשלה

בימים אלו, כאשר הקואליציה הנוכחית נמצאת במצב רגיש ומתוח, נערך סקר מיוחד על ידי ערוץ 14 במטרה לבדוק מי מהדמויות המובילות בממשלה מערערות ביותר את יציבותה. התוצאות מצביעות על כך ששר הביטחון, יואב גלנט, ניצב בראש הרשימה.

הסקר, אשר נערך בקרב מדגם רחב של אזרחים, מצא כי גלנט נתפס כגורם המרכזי שמערער את קיום הקואליציה. הסיבות לכך מגוונות וכוללות חילוקי דעות בנוגע למדיניות הביטחון, עימותים פנימיים בתוך הממשלה, ולחצים חיצוניים מגורמים בינלאומיים. גלנט, בדמותו הציבורית והמקצועית, ידוע כאדם עם דעות מוצקות ועקרונות ברורים, וכך מצליח לעורר מחלוקות רבות.

במקום השני בסקר נמצא השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. בן גביר, אשר נחשב לאחת הדמויות השנויות במחלוקת בפוליטיקה הישראלית, גם הוא מעורר מתחים רבים בקואליציה. דעותיו הנחרצות בנוגע לסוגיות ביטחוניות וחברתיות יוצרות מתחים לא מעטים עם שותפיו לממשלה. בן גביר ידוע בפוליטיקה הישראלית כאדם שאינו מפחד לעמוד על עקרונותיו, ולעיתים הדבר מוביל לעימותים ישירים עם חבריו לקואליציה.

הסקר של ערוץ 14 מצביע על כך שהקואליציה הנוכחית נמצאת במצב רגיש, כאשר שניים מהשרים המרכזיים בה נתפסים כגורמים מערערים. מצב זה מעלה שאלות רבות לגבי המשך קיומה של הקואליציה ויכולתה לתפקד באופן יציב לאורך זמן.

הדינמיקה הפנימית בתוך הממשלה, יחד עם הלחצים החיצוניים והפנימיים, מעמידים את הקואליציה במבחן מתמשך. הציבור הישראלי עוקב בדריכות אחר ההתפתחויות, בתקווה לראות ממשלה שתוכל להתגבר על המחלוקות ולהביא לשגשוג ויציבות במדינה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בניגוד לדיווחים בערוצי התרעלה יש פגישה עם בידן

אריק זיו ויזר

הנוחבות דינם מוות

אריק זיו ויזר

גלנט בנאום יומי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן