31.1 C
תל אביב
1 ביולי 2024
ליכודניק
בליכוד כללי

גלנט חזר ככבשה מארה”ב !

ערוץ 13 הזנב מכשכש בכלב, איילה חסון המסע נגד ביידן צביעות ואכזריות, שרות רבות כאילו אין מלחמה, כאשר אין לרמטכ”ל תשובות הוא מתקיף, חבל שהוא תוקף פוליטיקאים ולא את החמאס. לא רוצים לשמוע אב שכול למה?

הניסיון להשמיץ אב השכול, דדי שימחי, שבנו סיכל בגבורה ומנע עוד נטבחים בקיבוץ רעים, מעורר זעם רב. מבקרים, כמו רענן שקד, שניסו להמעיט בערכה של עמדתו של שימחי על סמך דעותיו הפוליטיות לכאורה, נתקלו בתגובת נגד.המחלוקת הזו מדגישה את הפגיעה בסטנדרטים אתיים בתקיפתו של שימחי, המסמל קהילה המחויבת לניצחון ועמידות.

 

בערוץ 13, מתבצע בימים אלה מהלך ארגוני משמעותי בעקבות החלטת הבעלים למנות את א מרינו למנכ”ל ועכשיו ויוליה שמואלוף למנכ”לית החדשות. המהלך נתקל בהתנגדות מצד העובדים, החוששים מפגיעה בשכרם ומסטייה מהקו האידאולוגי שאפיין את הערוץ לאורך השנים. העובדים מוחים נגד השינויים, המהווים סנונית ראשונה לשינוי בהנהגה ובמבנה השכר בערוץ.

קצת מצחיק שהזנב רוצה לכשכש בכלב.

גלנט חזר ככבשה מארה”ב 

בביקור בסוללת כיפת ברזל, גלנט הדגיש כי קיימת עדיפות לפתרון מדיני מול היריב מצפון. הוא אמר: “אנחנו לא מחפשים מלחמה, אנחנו מוכנים לה”, והדגיש את הנכונות להגיב בהתאם לבחירותיו של האויב – בין מלחמה להסכם מדיני. לאחר ששב מארצות הברית, גלנט הביע תקווה לפתרון מדיני.

מי יחזור לביתו כאשר לא הייתה הכרעה בצפון.

מבוכה עמוקה בליכוד

תקרית בהשתתפות השרה גילה גמליאל בישיבת הממשלה חשפה את המריבות הפנימיות במפלגה. גמליאל מחתה בתחילה על סידור הישיבה של השרה מאי גולן , מה שגרם לעיכוב בהצבעות. בהמשך היא התנצלה לאחר שהוסבר לה הרקע לסידור הישיבה בגל שהשרה מאי גולן סבלה מהמזגן, במה שסימל רגע מביך עבור שרי הליכוד.

בישיבת הממשלה האחרונה, פרץ עימות סוער בין השרים בצלאל סמוטריץ’, יריב לוין, ורמטכ”ל צה”ל סביב אכיפת החוק והסדר באזור B.

לוין יצא בביקורת חריפה נגד צה”ל, וקרא לאכיפה ממוקדת באזור C. דבריו עוררו תגובה נזעמת מצד הרמטכ”ל שהדגיש את הסיכונים היומיומיים איתם מתמודדים החיילים: “יש שם חיילים שמסכנים את חייהם ולא משחקים. נלחמים בטרור”.

סמוטריץ’ פנה לרמטכ”ל באמירה חריגה: “אל תטיף לנו על אחריות, אנחנו לא הלכנו לישון ב-6 באוקטובר”. הרמטכ”ל דרש לחזור בו מהדברים. ראש הממשלה נתניהו נאלץ להתערב וקבע כי הדברים אינם ראויים.

בהמשך, סמוטריץ’ התנצל על דבריו, אך עמד על ביקורתו הרחבה כלפי צה”ל. הוא ציין כי הדלפות מישיבות הממשלה פוגעות בביטחון ישראל.

צריך להבין הרמטכ”ל מגלה קשיחות וחוסר גמישות כלפי ביקורת עליו, כאשר ברקע הרמטכ”ל עושה מינויים לא מקצועיים וממנה את המזכירה שלו לבדוק את הפקת לקחים של המלחמה.

אילה חסון מבקרת את הקמפיין המתמשך נגד ביידן ככזה שמאופיין בצביעות וברשעות, במיוחד לאור העימות בין ביידן וטראמפ. היא מצביעה על הסטנדרטים הכפולים של דמויות כמו תומאס פרידמן, שלמרות שהיה מודע לאתגרים הקוגניטיביים של ביידן לפני העימות, בחר לשתוק וכעת מבקר אותו בגלוי. חסון גינתה את ההתנהגות הזו כמעשה אכזרי ונצלני של אלו שתמכו בעבר בביידן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי מטעה את נתניהו

אריק זיו ויזר

הדור הבא של הימין: הכירו את המשפיען עידו גבעוני

רועי אזולאי

פייגלין יוצא לדרך חדשה

אריק זיו ויזר

הנכם מוזמנים להרמת כוסית

אריק זיו ויזר

המנוף האינטליגנטי בליכוד

אריק זיו ויזר

אלדד יניב: השמאלני שאתגר את הנרטיב הנגד נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן