24.1 C
תל אביב
4 ביולי 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

גלנט הפך להיות פרוקסי של הרצי

נתניהו ומירי נכשלו, הדרדור של גלנט, בחירות עכשיו או ניצחון עכשיו, גלי צה”ל כסוס טרויאני, 

המטכ”ל המשובט שיכין את צה”ל לקראת הטבח הבא !

הנהגת הרצי הלוי, בפרט החלטותיו בנוגע למינויים בתוך צוות המטה הכללי של צה”ל בתקופות קריטיות, עוררה דיון וספקולציות משמעותיות. החלטות אלה, במיוחד על רקע המורכבויות של כשלון ה-7 באוקטובר, מדגישות את הצורך של האיזון המורכב בין ניסיון, חשיבה מחוץ לקופסא והליכה לכיוון חדש. אל חוששני שקיבלנו מטכ”ל חדש ישן והישן דומיננטי לאין שיעור על החדש וזה הרסני למדינה. זה בלתי נמנע : כאשר יש במטכ”ל כאלה שחושבים כפי שהרצי חושב , אנחנו נקבל את הטבח הבא.

הדרדור של גלנט 

גלנט, שהתחיל את המלחמה עם סכין בין השיניים, גומר את המלחמה עם מוצץ בין השפתיים. גלנט הפך להיות חותמת גומי של הרמטכ”ל הכושל הרצי הלוי.

בחירות עכשיו ? או ניצחון עכשיו ! 

נתניהו טועה הפחד מהמפגינים גרם לנתניהו ולשרת הטקס מירי רגב לברוח מקומץ אנרכיסטים. לכן צריך אף על פי כן לעמוד זקופים ביום הזיכרון, ושרים וחברי כנסת חייבים להגיע לטקסי יום הזיכרון. וכן לערוך אירוע פתיחת חגיגות יום העצמאות בהדלקת המשואות עם קהל. כן לעמוד בפרס ישראל ולתת את הפרס.

בחירות עכשיו

איני חושב שצריך ללכת לבחירות עכשיו, אבל אם אנחנו לא נכנסים לרפיח עכשיו, אם אנחנו לא כובשים את דרום לבנון, אם לא החזרנו את החטופים. אז כפי הנראה עדיף ללכת לבחירות. 

אם הרמטכ”ל ממנה את המטכ”ל הבא אז אין לממשלה השפעה.

מפחד גלי צה”ל 

טל לב רם המינוי של גלנט למפקד גלי צה”ל מתברר כסוס טרויאני בתחנה הצבאית.

לקחו ראיון עם השרה אורית סטרוק , כאשר היא מדברת באריכות על חובה של שחרור כל החטופים, והכותרת שיצאה מגלי צה”ל הייתה שהשרה נגד החזרת החטופים. גם כאשר התברר שהכותרת שקרית, גלי צה”ל השאירו אותה מבלי להתנצל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טיבי העליב את אביבי

רועי אזולאי

מהרגעים היפים של הליכוד

מערכת ליכודניק

תוצאות סופיות של הסקר שנערך במרכז הליכוד

אריק זיו ויזר

סער : סייען ולא מנהיג

אריק זיו ויזר

נתניהו המבוגר האחראי ?

אריק זיו ויזר

המראה של השינאה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן