25 C
תל אביב
2 ביולי 2024
ליכודניק
בליכוד

בסוכה של כץ – דורש עונש מוות לרוצחי משפחת פוגל

השנה נשבר שיא משתתפים בסוכה של שר התחבורה ישראל כץ,  אלפי  משתתפים פעילי ליכוד, נבחרים ואזרחים בסוכה המסורתית בכפר אחים

לא יהיה זה מופרך לומר כי הסוכה של ישראל כץ, שר התחבורה, הפכה למסורת ליכודית. מדי סוכות מזמין אליו השר כץ אזרחים ופעילי ליכוד מכל הארץ על מנת לציין את חג הסוכות. השנה יכול השר כץ לסמן לעצמו V על מטרה שהושגה. שכן, אלפי פעילים ירדו מעט דרומה מהמרכז למושבו – כפר אחים ופקדו את הסוכה שנבנתה לכבוד החג.

 

כבר בכניסה נתקלו הבאים בפקקים כאשר השנה הגיעו אל הסוכה אופנוענים רבים על פי הוראתו של ניסים בנימין, מי שהפך להיות מנהיגם הפוליטי הבלתי מעורער.

 

כץ עלה לנאום כאשר כל רחבת ביתו הייתה מלאה באנשים. מקרב הנבחרים נראו ח”כ אופיר אקוניס שהגיע ראשון, יו”ר הכנסת ראובן ריבלין, אשר אהבת הקהל כלפיו אובחנה למרחוק, סגנית השר לאה נס, סגנית השר גילה גמליאל, יו”ר הסיעה והקואליציה זאב אלקין, יו”ר ועדת הכנסת יריב לוין, יו”ר ועדת הכלכלה ח”כ כרמל שאמה ושר החינוך גדעון סער. בהמשך הגיעו נבחרי ציבור נוספים אך עומס הקהל לא אפשר לעיתונאים לזהות אותם במקום.

 

כץ משך את תשומת הלב בנאומו כאשר בישר לנוכחים כי ביקש מראש הממשלה להטיל עונש מוות על רוצחי משפחת פוגל מאיתמר. הדברים נאמרו על רקע הנושא המרכזי שעלה בין הנוכחים והוא שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט.

 

השר כץ הצדיק את העסקה שאושרה בשבוע שעבר בממשלה ואמר כי : “אנחנו משלמים מחיר כבד, יש שיאמרו כבד מדי, עבור חזרתו הביתה, אך בנסיבות שנוצרו בהיעדר תגובה הולמת מול עזה מיד לאחר החטיפה, ובהיעדר ריסוק חמאס ב’עופרת יצוקה’ ובהיעדר אלטרנטיבה מבצעית לשחררו, ראש הממשלה לקבל את ההחלטה להשיבו הביתה, כאשר לצד שחרורם של רוצחים, חמאס ויתר על שחרור רוצחים בכירים והובטח גירוש לחו”ל”.

 

ובציפייה לפני העתיד הוא הוסיף : “כעת אנו חייבים לשנות את כללי המשחק לעתיד. הצעתי לראש הממשלה נתניהו, שהממשלה תפעל להטלת עונש מוות על רוצחי בני משפחת פוגל. זה יעביר מסר ברור שמי ששופך דם ישראלים, לא יינקה. יהיו לחצים מהעולם ומבית, אבל נעמוד בכך ונבהיר לעולם כולו שרוצחי יהודים לא ישוחררו בעתיד כתוצאה מסחטנות. כמו כן חייבים לקבוע כללים לעתיד”.

 

השר כץ בישר גם על עבודתו בהמואמצת במשרד התחבורה כאשר סיפר על סלילת כביש חדש מקריית ארבע למערכת המכפלה ועל סלילת כבישים והנחת מסילה רכבת לאורכה ולרוחבה של הארץ. הוא הדגיש : “חזרנו לכאן ואנחנו מתכוונים להישאר לתמיד. ‘דרך הבנים’ אותה אנו סוללים אל מערכת המכפלה היא ההוכחה למהות הקשר שלנו לארץ. אנחנו פועלים לחבר ללב מדינת ישראל את יהודה ושומרון והגליל והנגב, מגדילים את היצע הדיור ומקלים על בעלי עסקים להשקיע במקומות רחוקים יותר כי תהיה להם אפשרות להגיע בצורה נוחה יותר. השנה הבאה תהיה שנת הדחפור. בכל הארץ תראו דחפורים ובקרוב נקבל החלטה להקמת קו הרכבת מתל אביב לאילת”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפנים החדשות בליכוד מכוונות גבוה

דניאל נחמיה

מטה גוש עציון מציגים: עושים פריימריז

אריק זיו ויזר

מזל טוב לאיציק אשכנזי לרגל הולדת הבן

אלי חזן

ביומן שורבט שמו של דודו יהלומי בטעות

לודאי בשפיץ – רפי קטשווילי

אלי חזן

זיו שילון : מפציעה לניצחון

אלי חזן
דילוג לתוכן