27 C
תל אביב
21 בספטמבר 2024
ליכודניק
אנשי מחאת קפלן חוגגים על הצהרתו של רביבו
כללי

אנשי מחאת קפלן חוגגים על הצהרתו של רביבו

היום בראיון שנתן בערוץ הכנסת, ח”כ אליהו רביבו הביע ביקורת חריפה על הממשלה ועורר סערה לאחר שרמז על הצורך לבחון אפשרות של ללכת לבחירות. בתמצית דבריו  מהדיון הוא אמר: “המקום שאליו אנו מגיעים עם הממשלה הנוכחית והקואליציה הנוכחית הוא לא טוב ואין איך לברוח מזה.

עוד אמר ״אנחנו ממשלה ללא השיגים, עם דשדוש במגוון חזיתות – זו האמת. אחת האפשרויות היא ללכת לבחירות ויש לבחון אותה.” באופן לא מפתיע האמירה זכתה לתמיכה נרחבת ולמחמאות מאנשי שמאל בולטים וממחאת קפלן, המנסים להוביל לפירוק הקואליציה כמו נאווה רוזוליו ואסף ליברמן.

במחנה הימין, נשמעו ביקורות על רביבו שמהלכים מסוג אלה משרתים את מטרותיהם של אנשי מחאת קפלן וגורמים נוספים אשר מעוניינים להביא לפירוק הקואליציה בזמן מלחמה, בשביל להקים ממשלת שמאל שתכנע לחמאס ותקים מדינה פלסטינית בתיאום עם האמריקאים.

ואכן בהמשך הראיון, בתגובה לשאלה של העיתונאית מזל מועלם, אם לדעתו יש ללכת לבחירות גם בזמן מלחמה, רביבו השיב: “אנחנו לא בתוך מלחמה באמת.”

אמירה זו זכתה לביקורות חריפות וטענות לניתוק מצדו של חבר הכנסת. ואכן, נכון להיום, המצב הוא שהצפון מופגז עם עשרות אלפי עקורים ונפילתם של מאות חיילים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסיבת פורים באווירה ליכודית

רועי אזולאי

ברדוגו קובע : מעמדו הבלתי מעורער של צחי ברוורמן

אריק זיו ויזר

הישגיו של לפיד: דירקטורים ושגרירים

דניאל נחמיה

משה סעדה תוקף את שר הביטחון: התנהלותו לא ראויה

רועי אזולאי

ועדת החוקה התכנסה ואלו החלטותיה

מערכת ליכודניק

כמה קל זה לפגוע בנאמנים, כמה קל להועיל לשמאלנים

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן